• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

Syns senare...
    Ska iväg o kolla på morgongåvan. Återkommer om den imorgon...
    STOR KRAM till Alla!

• TezzAmore

Va tråkigt... kikade på Smhi, där står det att det ska regna lördag kväll... Lykke, har du så ni kan grilla under tak? Jag pratade med pappa nyss och föreslog att vi skulle ha en liten före-midsommarmiddag på lördag! Käka sill, potätet och massa jordgubbar!! Har inte gillat sill förrut, men har precis lärt mig att äta senapssill!

Nån som har lite korta, men roliga snapsvisor?

• Nickes-to-be

"Lyssnar,
    spejar,
    kikar in på trååååden"

Halloj tjejer!!!

• Nickes-to-be

Hur står det till på andra sidan motorvägen?

• Nickes-to-be

Tezz: Jag har bokat den nageltjejen som har ställe här på torget nära här du vet...
    Lät bra, hon frågade hur jag ville ha det o verkade väldigt lyhörd.

• TezzAmore

Halloj Nickes: Är du kvar?? Datorn har krånglat!!

• TezzAmore

Nickes: Hur ska du göra, ska du göra förlängningar?

• TezzAmore

Läste om en rolig grej som hände på ett bröllop!

Var nyss värdar för ett bröllop där vi delade ut nycklar, 5-6 st. till lika många killar i brudens ålder (ej släktingar). Sedan likadant till brudgummens mamma. Detta får ju brudparet förstås inte se. Under middagen så ställde vi oss upp och sa till brudparet att nu har de varandra och de har ju förstås även haft liv före. Så nu är det dags att lämna det gamla livet och därför så får vi be varje kille som har en nyckel till brudens hem ställa sig upp och lämna tillbaka dessa. Bruden höll på att sjunka igenom bordet. Sedan så är det brudgummens tur: Alla tjejer som har en nyckel till brudgummens hem, lämna tillbaka dessa nu! Då ställer sig bara mamman upp och jag lovar er att det blev skratt! Nu är det bevisat vem som tagit hand om honom även när han ej bor hemma längre.

• Puman-prinsen

TezzAmore - Hahah. den var riktigt rolig!

Haft såå mycket att göra idag att jag inte har haft tid med min favorit sida.. Snyft!
    Glass säsong nu vet ni.
    Hoppas det finns lite mer tid för det imon.

Kram och hej

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3