• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Frikort?
    Favoritplagg?
    Favoritseriefigur?
    Favoritfilm?
    Första fyllan?

• TezzAmore

Åh, detta blir ju perfekt! Mer, ge mig meeeer!!!

• TezzAmore

Va jobbigt det är när man ska träffa nån och man helst vill göra nått annat!

Har en kompis som jag inte träffat på evigheter... pratade precis med henne och hon frågade när jag slutar jobbet. Sedan föreslog hon att vi kunde träffas en timme senare. Jag sa till henne att jag har bilen så att jag kan ju komma direkt efter jobbet och det tar ju inte en timme... Annars får jag liksom irra omkring på stan eller sitta på nån parkbänk en timme och det är ju inte så kul... hon verkade inte förstå det riktigt, men så kom vi överrens om att träffas en halvtimme senare istället för en timme. Så frågade jag va hon kände för att göra och hon svarade att vi kunde väl träffas utanför en viss restuarang så får vi se sen. Jag sa då att jag måste veta för jag måste ju parkera bilen och frågade om hon vet var det finns parkering eftersom det är i hennes hemtrakter, men det visste hon inte heller och det lät ungefär som att hon inte tyckte att det var hennes problem! Fast nu hopppas jag att jag bara hörde fel och att hon inte tycker så... ja, ja... får se hura det går ikväll...

• Carma07

Goddag tjejer

Lite tid att äntligen kika in här. Idag har jag ringt till kyrkan igen. De sa att jag skulle höra av mig i början av juni igen. Jag fick veta namnet på prästen och hon sa att han skulle höra av sig till oss i början av augusti. Det tyckte jag var lite sent med tanke på att man ska få ihop kyrkoprogrammet också. Jag fick mailadressen till prästen så vi kan få kontakt innan. Man är ju lite nybörjare på det här med bröllop. Jag vill ju ha champagne utanför kyrkan och det lät som om det var ok, om det är alkoholfri sådan förståss. Och det kan det ju vara, det är inte alkoholen som är det viktiga. Ska gå in på svenska kyrkans hemsida och kolla på listan över vad som ingår i vigseln så man kan börja förbereda kyrkoprogrammet ändå.

Nu blev det lite långt för en liten grej bara.

Tezz: Jag kom ihåg Änligen Hemma igår.

• Carma07

MissP: Jag blev lite nyfiken på konverstionskorten. Vad står de på dem?

• TezzAmore

Carma: Va bra! Fick du några tips? Jag kom på det när det var 10 min. kvar av programmet!

• MissPhoenix

Carma - det står typ " hur anser du att dagens politik står sig internationellt", " vem borde vunnit schlagerfestivalen", "Vem är snyggast Lena Phillipsson eller Carola" m.m.....

Finns på desgintorget i små askar med 100kort i varje. Finns en blå (först upplagan) och en röd ask.
    Det finns även en del ickerumsrena frågeställningar som vi sorterade ut och ska ge till vissa personer - så att t.ex min moster inte får dom.

• Carma07

Tezz: Lite förslag fick man väl. De körde väldigt mycket med ballonger och mcyket pynt till själva vigseln som de hade i trädgården.

• TezzAmore

Nides: Jag har inte fått nått mail! *letar under musmattan*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3