Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
jag sitter på konferens. suck. liten paus just nu.
när skall vis äga på lördag. 18? 19?
18 eller 19 blir väl bra!
18 tycker jag och m.
Tezz: Jag är dålig på gram på papprena. Till vårt infoblad använde jag samma papper som jag hade i inbjudan och körde det i skrivaren. Det gick hur bra som helst. Jag kan väga pappret när jag kommer hem så vet jag.
Ja, 18.00 ok
Carma: Jag har provat att väga papper och de måste var nått annat som talar om vikten. Ett vanligt A4 papper väger bara 5 gram, men har för mig att det säljs som 80 grammare!
Anledningen till att jag frågade var bara att vi just beställt 2 kartonger (!!) med papper att göra festprogram av! Hoppas att det blir bra, annars kanske nån av er vill köpa? Hahaha!
Jag kanske har uttryckt mig slarvigt längre upp... 80g/m2 är enheten för papper.
Tezz: *fniss* hahahahaha
Linum: Ok! Thank´s Darling! *smackpöss till dig* :D
Va tror du om 150 grammare då? Alltså papper och inte hamburgare... *fniss*
Hej hej allesammans!!!
Är så super duper trötter idag - har inte fått gjort mycket alls. Jobbet har gått sååå segt, men bara att härda ut dom sista tre stackars timmarna.
Men, vet ni vem jag åt lunch med på mc donalds på avenyn idag - Yannick Tregaro. (kajsa bergkvist - chritian olsson m.fl tränare). Och då menar jag verkligen åt lunch med honom. Satt själv vid ett bord och åt och han kom fram och frågade om han fick sitta brevid mig - tydligen såg jag ut som ett trevligt lunchsällskap och lite ensam ut Så vi satt och snackade om verkligen ALLT under en timma - sen fick jag tacka för mig och gå tillbaka till jobbet. Himla trevlig faktiskt...
Men, det är väl ungefär det enda roliga som hänt idag. Jag kommer på lör - när det gäller j är jag fortfarande osäker. Kan jag ta med lilleman? Är det ok?
Något förslag på vad jag kan ordna?
Kram på er alla sålänge
Bauti: Samåka? Vi kan köra, fast då blir det liten bil, men det gör väl inget?
Faen, nu blev jag änna lite osäker... 150 gram, är det samma tjocklek på ett ungefär som att ta två vanliga A4 och lägga ihop dom? Det blir ju inte tjockt!!!!