• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

vi åker till sommarstugan på torsdag vid midsommar. svärmor fyller 85 så vi skall ha kalas.

• Carma07

Vi ska vara hemma hos oss i midsommar. De som ska vara vårt värdpar kommer och ev ett annat par också. Tänkte grilla och ha en liten femkamp i trädgården. Tänkte det kunde vara kul för barnen. (Och oss också )

• TezzAmore

Puman och Bauti! Ni är mailade!

Carma: Låter som ni kommer ha trevlig midsommar! Vi åker till sambons päron och äter middag. Sen blir det nog inget mer för han går på jouren nästa vecka. Hoppas att det blir lugnt!

• TezzAmore

Är detta tydligt?

"Brudparet har fått tio frågor där de måste svara vad de tror att den andra svarar."

Åh, har suttit jättelänge och försökt formulera mig kort och tydligt...

• Puman-prinsen

TezzAmore - Tack!
    Tycker det är tydligt...

• Linum

Nu har vi efter några timmars slit äntligen fått upp en fläkt i taket... Svettigt, men det blir nog mindre svettigt att sova i sommar

Nästa vecka ska vi börja med våra inbjudningskort tror jag.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Vill gärna osså få ett mail.
    Vad jag härmas!

Vi har inte riktigt bestämt oss vad det blir på midsommarafton. Ev blir det Lysekil, med husvagn på en camping, med lite vänner.

• Ab fab

Hej babes

är det någon som vill bli sminkad o fotad? Fått nåt erbjudande om gratis make o foto (man får betala fotona- de är hyfsat dyra) En kompis var där i fredags o för att man fått det gratis lämnar man namn till andra vänner. ja i vilket fall ringde de mig nu så om ni vill får ni gärna vara med. Kolla in
    www.modellforendag.com/

Bra träning inför bröllopsfotograferingen

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Tusen tack!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3