• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Puman-prinsen

lykke07 - Aa, det ska bli jätte roligt!
    Blir en del nya möbler och fixas till i lilltjejens rum.
    Och så klart blir det nya gardiner och allt annat som man bara måste ha .. He he

• Linum

Lykke: Jättesnyggt diadem!!! Nästan den typen som jag letar efter.

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Det har tapiserats och målats i alla rum. Och dom har även målat köksskåpen så dom ser helt nya ut.

Så nöjd med resultatet!

Får bjuda hem bröllopsgänget nån dag

• Ab fab

Du kan få kolla Linum- det kanske kan vara något man kan kopiera? Jag är så nöjd med silversmeden. Hon är kanonduktig-och har massor av idéer.

Det är kul att jag kan använda det till halsband- skall ju på bal i Buenos Aires så svart långklänning o det som halsband blir perfekt - hoppas jag.

• MissPhoenix

Godermorgon meinen damen!

Idag är det suppppppperluuuuungt på jobbet så jag tänkte ta typ en tre timmars lunch och gå o shoppa

Vi fick äntligen tillbaka pengarna från bilia så nu tänkte jag bränna dom

Kan inte någon maila mig adressen till bloggen? Så att jag kan lägga upp placeringskorten så att tezz får se. Och kika på lykkes diadem

Blir det något imorgon? Blir bara jag som kommer isåfall - J och M skulle tydligen på något kalas som jag itne vill följa med på.

kramar så länge

• MissPhoenix

lykke - det där med modell för en dag, har du fått det gratis?

• bauti

God mörra

Lykke: Du kommer bli vacker som en princessa. Snygga skor och ett snyggt diadem. Vad mer kan du önska dig

Sitter här och funderar på vad vi skall ha till middag. Lutar åt grillad kyckling (på grillen).

• Puman-prinsen

lykke07 - Behövde ni inte ens betala för framkallning?

• Puman-prinsen

bauti - Mums! grillad kyckling låter gott...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3