• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Tezz: Det var nästan samma sak! Då måste det vara ett vinnande koncept

• FredagenDen13

Vet ni vart man kan köpa en ringkudde här i stan?

• Ab fab

en liten söt kudde borde du kunna hitta i flera inredningsaffärer fast juvelerare kanske har sådant?

• Linum

Dum fråga kommer här:

Ger man morgongåva på morgonen innan man beger sig till kyrkan eller morgonen efter bröllopet?

• Ab fab

egentligen morgonen efter bröllopet- som tack frö bröllopsnatten men det är väl jättetrevligt att ge/få något som man använder på bröllopet. Fru Nibla fick ju smycken som hon använde på bröllopet

• FredagenDen13

lykke07:
    I en vanlig inredningsbutik?
    Okej, jag brukar inte vara i några sådana... men jag skall ge mig ut & leta.

Tack för tipset!

• Linum

Fredag: Jag tycker att det är ganska gulligt med en liten fin korg som man lägger ringen i. Kanske fylla den med blomblad eller något annat fint.

Annars finns det ringkudde hos Ramona Design.

• FredagenDen13

Linum: Jag tänkte ge Ph secret boxen dagen efter bröllopet. Annars kan inte koncentrera sig på bröllopet om han fått sådan bilder!

• Linum

Lykke: Det var just det jag satt och funderade på nämligen (niblas present). Jag skulle nog vilja ge M ett par nya manschettknappar som han kan använda under dagen. Egentligen är väl morgongåvan något som traditionellt sett är brudens försäkring om det skulle hända maken något. Då räcker nog inga manschettknappar i världen... Kanske skulle man ge varandra varsin livförsäkring

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3