• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

J*kla sk*tfilm... M somnade och jag var nära att gå därifrån... Typ en timma för lång och inte rolig för fem öre...

• Ab fab

Vi kunde bytt film Linum- vi såg Ocean 13 o jag somnade istället

• Linum

Nästa film får nog bli Harry Potter... Då somnar man i alla fall inte

• Ab fab

Ja HarryPotter. Eller möjligen Simpson the moive

Nu har vi käkat frukostpicnic på Nääs. Det finns ett litt lusthus där som är perfekt när regnet ösr ner. Mysig morgon

• Nickes-to-be

Igår blev jag hippad!! Jättekul dag med (nästan) alla mina tjejkompisar
    Får berätta mer sen, måste greja....

Hoppas ni hade en trevlig grillkväll igår!!

Kram från mig!

• Carma07

Nickes: Vad kul. Tänkte på dig om det blev av. Du hade ju misstänkt det. Du får berätta mer sedan. *nyfiken*

Det var så många som till slut inte kunde komma igår så vi skjuter upp det hela. Så ni har fortfarande chans att vara med.

lykke: Regnar det på dig? Konstigt, här har nog inte regnat sedan igår kväll. (eller natt kanske)

• Linum

Nu har vis krivit ut innerbladet till våra kort... Har aldrig någonsin trippel-upphöjt-i-100-kollat någon innan, men nu gjorde jag det

• Carma07

Linum: När har ni planerat att skicka ut dem?

• Ab fab

det regnade fram till 11 tiden här. Sniglarna bara välde fram och SnigelmördarLykke var i högform. Här dödades sniglar i ett sällan skådat tempo.

jag har rensat i trädgården, sytt kuddar som present till svärmor. Nu skall jag sova middag

• Linum

Vi har just gjort färdigt 26 inbjudningskort! M har kört embossingpistolen och jag har stämplat för glatta livet. Snyggt blev det också! Finns snart bild på vår hemsida (linaomartin.weddingannouncer.com).

Hann t o m spela lite golf, men denna pissen fick blödande skoskav efter 6 hål och åkte hem...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3