Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
J*kla sk*tfilm... M somnade och jag var nära att gå därifrån... Typ en timma för lång och inte rolig för fem öre...
Vi kunde bytt film Linum- vi såg Ocean 13 o jag somnade istället
Nästa film får nog bli Harry Potter... Då somnar man i alla fall inte
Ja HarryPotter. Eller möjligen Simpson the moive
Nu har vi käkat frukostpicnic på Nääs. Det finns ett litt lusthus där som är perfekt när regnet ösr ner. Mysig morgon
Igår blev jag hippad!! Jättekul dag med (nästan) alla mina tjejkompisar
Får berätta mer sen, måste greja....
Hoppas ni hade en trevlig grillkväll igår!!
Kram från mig!
Nickes: Vad kul. Tänkte på dig om det blev av. Du hade ju misstänkt det. Du får berätta mer sedan. *nyfiken*
Det var så många som till slut inte kunde komma igår så vi skjuter upp det hela. Så ni har fortfarande chans att vara med.
lykke: Regnar det på dig? Konstigt, här har nog inte regnat sedan igår kväll. (eller natt kanske)
Nu har vis krivit ut innerbladet till våra kort... Har aldrig någonsin trippel-upphöjt-i-100-kollat någon innan, men nu gjorde jag det
Linum: När har ni planerat att skicka ut dem?
det regnade fram till 11 tiden här. Sniglarna bara välde fram och SnigelmördarLykke var i högform. Här dödades sniglar i ett sällan skådat tempo.
jag har rensat i trädgården, sytt kuddar som present till svärmor. Nu skall jag sova middag
Vi har just gjort färdigt 26 inbjudningskort! M har kört embossingpistolen och jag har stämplat för glatta livet. Snyggt blev det också! Finns snart bild på vår hemsida (linaomartin.weddingannouncer.com).
Hann t o m spela lite golf, men denna pissen fick blödande skoskav efter 6 hål och åkte hem...