Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
eller en trisslott kanske
Hittade en sida med kul manschettknappar:
www.cufflinksdepot.com/mm5/merchant.mvc?
Haha... Hittade det perfekta paret! På den ena står det "Shaken" och på den andra står det "Not stirred". Perfekt!
FredagenDen13 - Jag har tidigare letat efter ringkude i butiker men inte funnit nåt. Finns att köpa på nätet dock.
Jag har sytt min och är helnöjd med den!
Kostade ca 50 med allt.
Hej hopp flickor nu är det dags att gå hem för mig.. eller snarare sagt ut på stan o sen lite AW.
jag föreslår fika 27 juni- är det någon som kan då? Jag saknar er o vill gärna träffas.
God eftermiddag i tråden.
lykke: Kollade in ditt diadem. Jättefint!! Jag är på jakt efter något liknande (om jag bara kan bestämma mig om det ska bli något sådan eller ej ) Smart idé att kunna göra om det till ett halsband senare.
27 juni tror jag att jag kan fika. Inget inplanerat vad jag vet utan att kika i almanackan.
Ha alla en trevlig helg om ni hinner sticka iväg.
lykke07 - Jag skulle gärna vilja den 27..
Vill bara kika in och säga hej!
Har vart så mycket det sista och det har ju varit så underbart väder så datorn har inte direkt varit prioreterad!.
Får försöka sätta mig i helgen och läsa ikapp!
hej hej..... sååå god lunch och sen en smarrig brownie på det Där försvann det nyttiga.
Fredag - på pita-stället har dom inga feta såser utan bara typ salsa och guacamole. Iof kanske inte jättenyttigt men lite.
Den 27 kan jag! Men, blir det inget imorgon då?
Appropå morgongåva så ska J få en secret box av mig.
Igår sa han så här : "om jag skulle köpa en morgon gåva till dig...vad skulle du vilja ha då?".....
Kanske något till hemmet föreslog han Jag svarade att jag slår ihjäl honom om jag få typ en ny damsugare eller något sådant.