Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godmorgon. Jag är först i tråden idag??!!! Det brukar jag inte vara. Helgen gick åt till att göra en massa kort. Ska träffa en kompis ikväll och hon ska få dem som present. Började också städa lite smått och började baka efterrätt, så det går snabbare i em när jag kommer hem.
Har även börjat med att leta runt på fotografsidor för att få idéer till fotograferingen. Det är min kusin som ska fota oss och hon vill gärna ha en lista så hon kan fundera lite hon också. Ganska snart ska vi även leta upp bra platser och provfota oss. Helst vill hon att jag är sminkad då. Då blir det ju en del tränande även på det.
Det blev ingen tid över för möbelslipning och oljning. Inte heller för ärenden som jag hade planerat. Korten tog längre tid än beräknat och igår var sista dagen att bli klar med dem. Men å andra sidan kan det kanske vara bra att vänta med ärenden tills jag fått lönen. Dessutom får vi semesterlön och det är pengar som jag inte alls hade räknat med. De är varmt välkomna.
hej hopp Carma
låter somen trevlig helg. Jag har haft det bra-party i fredags, amerikansk fotboll o bio i lördags och igår var det hemfixardag. Trädgård, mördarsnigeljakt, städning, bakning.
Jag sålde konceptet med Baseboll till de som var med på amerikansk fotboll och de vill gärna kolla. Du får mejla runt spelprogrammet.
Linum- ser fram emot att få kolla inbjudningarna.
lykke: Låter som en bra helg för dig också. Vad trevligt att du sålde basebollkonceptet. Ska genast snacka med sambon. Han blir nog glad då.
lykke: Spelschemat finns här på deras hemsida. De datum som Göteborg står först spelar de på hemmaplan.
www.gbgbaseboll.com/spelschema.asp
De tränar tisdagar och torsdagar. Har inte koll på om de kommer att ha något sommar uppehåll eller inte.
Så jag kommer inte få med mig sambon på Nickes bröllop. Han kommer att spela match då.
jag skall på bröllopet. Mina svärföräldrar är hemma så jag behöver lufta mig. Bröllop o fika verkar som en perfekt kombo
tack för informationen. skall mejla den vidare
God morgnon tjejer!
Har haft en väldigt bra helg. Det har blivit några mil på mc:n. Ph tog körkort i förra veckan, så vi har varit ute & "övningskört" en del. JÄTTEROLIGT!
Betydligt bättre än jag ens kunnat drömma om.
Puman-prinsen:
Sydde du en ringkudde själv?
Var det inte svårt?
Jag kan knappt sy i en knapp, så det kanske inte är något för mig.
Hej tjejer! Allt bra med er?
Blev middag ute i fredags och Ocean 13.
Lite för lång i min smak, men annars helt ok.
På lördag blev det fest! Firade min mammas 50 årsdag.
Hade jätte kul, vi hamnade på neffertiti där mamma dansade hela kvällen
Nickes-to-be - Vad kul! du måste berätta om det..
FredagenDen13 - Jag är ingen expert på att sy heller men det gick ändå.
Va inte så himla svårt. Kan få hjälp av mig om du vill.
Grattis till Ph
God morgon!
Har fått vänta med att logga in här så att jag kan få undan lite jobb först... vilket är gjort nu!
Linum: Vilken fantastisk fin hemsida ni har! Du/ni skriver så himla bra och roligt! Synd att jag inte visste det innan, så kunde du hjälpt mig med formulering på vår hemsida... Kanske nästa gång jag behöver en hemsida?
Lykke: Blir det fika efter bröllopet den 7/7?? Jag har inte hängt med här på ett tag...