Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Puman-prinsen:
Ett hus i Spanien låter INTE fel.
Får jag hyra det då när ni inte är där?!
bauti:
Lycka till hos läkaren!
bauti- ha det så bra. När börjar du försäljningen av rabarberbladen? jag är en klar spekulant
FredagenDen13 - Absolut!
Hi hi...
Rätt smart att göra så faktiskt.
Puman-prinsen:
Var det länge sedan du var i Spanien?
Det händer inte mycket här idag... Kollegan har tagit med sig sin dator och en film som vi tänkte kika på om en stund Det gör jag på mitt jobb idag
Imorgon är det 6veckor kvar till dagen D.... Kan inte tiden gå lite fortare??
FredagenDen13 - Vi var där aug/sept förra året. Hamnade i Alcudia
Blir troligtvis Spanien igen i år igen.
Har ni varit i Spanien nån gång?
MissPhoenix - Vilket glid jobb du har
40 Dagar kvar för oss!
Dags för lunch nu...
Ahaaaaahhhahahah - hungrig. Kollegan har precis gått och köpa lunch till oss från världens godaste ställe - pita vid vasaplatsens uthyrning precis.
Säljer svingoda "hälsopita", Wraps och hälsotallrikar. Så odag blir det hälsotallrik med kyckling, bulgur, sallad och vitlöksyoghurt. *mums*......
Bara ett par timmar kvar av hårt arbete *fniss* Rätt skönt på fredagar när vi bara jobbar 5 timmar - och så tar jag 1 timmes lunch - så fyra timmar av hååååårt arbete då
Puman-prinsen:
Har aldrig varit i Spanien, tyvärr.
Men jag vill gärna, så jag hoppas det inet dröjer allt för länge innan vi kommer dit.
MissPhoenix:
Jag har ätit pita med kycklingfilé & massa feta såser, så det var INTE hälsosamt.
Men oj så GOTT!!!
Sitter och funderar på om jag ska lägga ut på hemsidan vilka som är inbjudna. Kanske kan vara bra om man vill samåka med någon (många gäster kommer från andra delar av landet). Vad tror ni om det?