• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Nu har vi varit och kikat på kyrkan. Den var jättefin och mysig på insidan. Det fanns en kyrkstuga intill som vi kunde få gömma oss i tills alla gäster hade anlänt. Vi kollade lite på möjligheter att ev servera lite champagne på kyrkbacken efteråt.

lykke: Kollar lite närmare på fotolänken när jag kommer hem. Men det kan vara ett bra tillfälle att träna.

• Linum

Carma: Vad mysigt det låter med en liten kyrkstuga att gömma sig i! Ska nog kolla om det finns möjlighet att gömma sig nånstans i Råda också... Bautis altan kanske

• Ab fab

Carma- kyrkan ser så mysig ut utifrån. Åker ju förbi däribland. den ligger så fint.

• Ab fab

Linum- jag tar med ett litet tält om ni vill. Eller så stjäl jag grannens hundkoja så ni kan gömma er

• Linum

lykke:

Jag kanske kan vrida på min vättemössa annars och bli osynlig!

*svisch*

• Ab fab

det var väl det jag visste... att du hade så coola talanger

• Linum

*struttar omkring helt osynlig på BT*

Jag cyklade till videoaffären med en film innan. Höll på att blåsa omkull nere på Mölndalsvägen...

Bauti: Jag har sett "din" nya balkong, fast den står på marken. Det kommer att bli helsnyggt!

• Ab fab

jag har köpt mig en hatt idag- ja en solhatt från Spalding.jag tycker den är fin ...

• Linum

Låter snyggt! Kan du vaska fram fint väder ur den också?

• Ab fab

ni men den har brätte så den passar för regniga dagar också

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3