• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Puman-prinsen

MissPhoenix - Ha ha tror nog att han skoja med dig!

Ska på bio ikväll så det ska bli kul

• bauti

Så nu var man hemma efter att ha glasserat två rabarberblad och tre små blad. Lite putt på att jag inte kommer få mina stora rabarberblad inna sommaren. Nu e dom i första bränningen
    Läkaren blir bara knäppare å knäppare. Idag satt hon och sa "varför då" efter varje svar????
    (tur att man inte ensam knäpp )

Lykke
    Hmmmm, vet inte om jag skall "göra mig av" men bladen. Har blivut kär i alla. Men du står först på listan

Ni får ha en trevlig helg mina älsklingar
    @----{------

• MissPhoenix

Bauti - vad är det för rabarber grejjer ni snackar om helatiden? Fattar inte vad det är

Om läkaren frågar varför då hade jag frågat henne varför då hela tiden också....

• TezzAmore

Batuti: Det är bara att svara läkaren som man brukade göra när man var barn. "därför!"

Ha en trevlig helg mina damer!

Kram till er alla!

• Puman-prinsen

Snart dags att packa sina väskor och åka
    Ha en trevlig helg!

• MissPhoenix

Kram på er allesammans - dags att gå hem!!!!

• Ab fab

Trevlig lördag.

Vi hade en bra kväll igår. Många ginotonic på Linnégatan med goda vänner o sen middag på Cyrano. Idag väcktes jag med rukost på sängen- latte, jordgubbar och filmjölk. Mums.

7 juli- klart jag kommer. Vem vill missa bröllop.

• Carma07

Godmorgon. Idag skulle jag upp tidigt hade jag tänkt, men hade verkliglen lim i ögonen. Sambon kom och väckte mig halvtolv!! Jag behövde väl sova då, men vill gärna försöka komma upp tidigare.

Idag kommer det gå åt att göra en del mer kort som jag ska ge bort i present på måndag. Så de behöver bli klara under helgen. Utemöbler att slipa och olja, blommor att plantera, fler blommor behöver inhandlas och ett ton med bröllopsplanerande och ärende att göra. Hur får man livet att räcka till???

• Linum

Carma: Man andas ler och tar sig själv i kragen

Idag blir det Pirates of the Caribbean och lite bröllopspyssel.

• Carma07

Linum: Ja, man gör oftast misstaket att man glömmer att andas när man känner sig stressad. Pirates of Caribbean låter himla skoj. Bio?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3