• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Spännande!
    Jag måste nog klura på detta med annonseringen alltså!

Jag skall boka bröllopstårta idag hade jag tänkt.... det sista "stora" som är kvar.

• Puman-prinsen

TezzAmore - Jag har aldrig gjort där innan men om du behöver det så kan du få hennes nr.

Hahha... Bröllopsannons vi pratar om

• TezzAmore

Är det nån mer än jag som känner att nu är det verkligen snart dax att dagen D kommer, för att man har börjat trötta ut planeringsavdelningen i hjärnan? Jag trodde inte det var möjligt, men jag börjar faktiskt känna så! Jag känner att jag lite smått börjat längta dit... *ler*

• TezzAmore

Resan (planeringen) är ju en stor del av giftermålet, men har hittintills varit det största, nu när man börjar närma sig och saker faller på plats, ja då börjar jag längta! Vill dock inte att tiden ska gå för fort, vill ju inte att det ska vara över alldelles för snart!

Gu va jag babblar!

• MissPhoenix

Precis pratat med konditoriet som jag varit på tidigare - får tårtan för 18kr/bit..... Det är ju skitbilligt!!!

• FredagenDen13

MissPhoenix:
    Låter som ett kanonpris.
    Vad är det för sorts tårta ni skall ha?

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Vilket bolag bokade ni resan genom?
    I morgon är det 5 veckor kvar till vår stora dag!!!
    *skakar*

• MissPhoenix

Fredag: vi ska ha 8st vita princess tårtor med cremefärgade rosor på. Vi fick iof betala 200kr hyra för ställningen men det är överkommligt.

• TezzAmore

Miss P: Det är ju skitbilligt! Vi betalar 45 kr biten för vår. Här är en bild: http://www.tarthuset.se/bakverk.html# Det är den vita fyrkantiga i tre våningar med röda rosor och havstema!

Freda: www.swansons.se Har ni bestämt er för bröllopsresan än?

• MissPhoenix

Tezz- har också tittat på den, suuuuuperläcker är den allt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3