• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

jag fick ca 8000 tillbaka. jätteskönt eftersom jag hade fyra arbetsgivare förra året + att jag stämplade. Hade ingen aning om hur mycket /lite skatt jag betalad

• Puman-prinsen

Jag har fått 12500
    Passar bra att få pengar när man snart ska gifta sig..

• FredagenDen13

lykke07:
    Nu har jag fått mailet, via Puman!

Puman-prinsen:
    Jag har även 2 företag, så jag får inte tillbaka pengar förrän till jul.'
    Så det blir julklappspengar för min del!

• Ab fab

sorry... tack för hjälpen .-)

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Det skulle funka att få pengar till jul med, tycker man kan få tillbaka på skatten en gång till sommaren och sen en gång till jul.. Hihi

Så lite så

• TezzAmore

Hur går det annars med er planering tjejer?

På måndag ska jag till sömmerskan igen för förhoppningsvis den sista provningen!! *pirr* Får fjärilar i magen när jag tänker på det! Nu ska hon ha gjort de största förändringarna... *pirr igen*

Nä, nu får jag tänka på nått annat!

• Ab fab

det är mycket som är klart känns det som det är sömmerskan jag måste prata med. det skall jag gör i helgen. sen är det småplock kvar

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Hade gärna fått skattepengar 2-3 ggr om året!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Det går bra...håller på med festprogramet, det är väl det som känns som det största projektet!

Ska boka tid för naglar och bestäma tid med frisören så vi kan gå igenom allt.
    Sen är det mest små köp och detaljer kvar.
    Hur går det för dig annars?

FredagenDen13 - Visst hade det varit toppen!

• Carma07

Halloj tjejer.

Idag är det till att jobba ikapp sig igen. Måste ta mig i kragen och försöka hålla mig härifrån.

Vi var tvungna att lämna in pappersdeklaration i år så vi kommer inte att få våra pengar tidigast augusti. Hade gärna fått dem redan nu.

Har ni börjat med kyrkoprogrammen ännu? Vad ska man ha med i dem?

Har fyllt i hindersprövningen och ska skicka in i dag. Till vilken adress skickar man den?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3