• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

hihihi! Håller på med gästpresentationerna nu... (man får liksom passa på när man är på rätt humör!) Kom på en om en av sambons morbröder. Han har precis renoverat om hela sitt hus och han jobbar på Aga. Skrev följande: NN - Morbror till brudgummen, gift med NN, renoverande skärgårdsbo som gillar Aga (företaget)

*fniss* Jag tyckte det var lite kul iaf!

• TezzAmore

Miss p: Skönt att det ordnadet sig!

• Ab fab

Miss P - grattis. Va skönt att få ha rätt.

Förresten- fr Malm SMS.ade o tackade för paketet. Hon kan säkert behöva lite AD-support just nu

Fredag- supertack. Kanongulligt!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Haha det var bra!
    Tar nog sin tid av göra en gästpresentationerna av alla.
    Hur långt har du kommit?

• FredagenDen13

lykke07:
    Du har mail!!!

• TezzAmore

Puman: Jag har inte kommit så långt för jag har ingen större koll på hela sambons släkt! Det kommer att bli jädrigt pyssligt att få ihop nått... hur långt har du kommit själv? Hur många gäster var det ni hade bjudit? Vi har 65 st... tycker att det räcker gott och väl, det är svårt som det är att komma på nått om den dära familjen!

• Ab fab

va kul att skriva om alla gäster- och ambitiöst. Skall bli kul att se resultatet

• Puman-prinsen

TezzAmore - Jag har gjort en layout på festprogramet så jag bara måste fixa till den snyggare med bilder mm.
    Sen fattas det menyn och bordsplaceringen som ska med där också.

Tänker inte skriva nåt om alla gäster men har däremot tänkt att skriva nåt litet om alla som har haft ett finger med i att fixa med bröllopet.
    Tex mina och hans föräldrar, tärn/bestman. Toastmaster/madame.

Ps: Kollade upp priserna för annonsering i GP nyss och bokade tid för naglarna.

• Ab fab

Carma- jag har Fr Malms kyrkoprogram hemma (hoppas jag) du får gärna det om jag hittar det. Det var ursnyggt. jag mejlar över vår skiss på vigselprogram om du vill ha (äh.. jag mejlar det ändå )

• FredagenDen13

Jag har suttit & skrivet om alla gästerna *pustar*
    Det tog ju flera dagar!!!

Våra gäster förökar sig, vi bjöd 2 st igår!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3