• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

67 dagar.. suck.. .jag har fortfarande ingen klänning.. jag måste ringa sömmerskan idag...

• TezzAmore

Lykke: Har du inte träffat henne alls ännu??

• Ab fab

nix.. jag har bara bestämt mig... inte gjort något åt det...

• Linum

Godmorgon flickor!

Hoppas att vi kan träffas nästa vecka. Hade varit kul att ses igen.

Idag ska jag göra en eftersläntringsinbjudan, och allihop läggs på lådan imorgon! Vet att det är lite tidigt, men i juli/augusti har ju alla semester och jag vill ju inte att korten kommer bort...

• TezzAmore

Lykke: Nu ringer du till sömmerskan idag!!! *förbereder för att ge en spark i baken*

• TezzAmore

Linum: Va kul! När har ni satt OSA?

• Puman-prinsen

lykke07 - Ta det lugnt, det ordnar sig ska du se.
    Det första du gör är att boka en tid med henne.

• Carma07

Godmorgon.

Linum: Tycker era kort är superfina. Gillar verkligen färgerna på dem. Gillar eran hemsida också. (Kanske sa det igår??)

• Ab fab

tack-behöver sparkar i baken.

Linum- kanonvackra kort. Gillar dem verkligen.

• Carma07

Igår hade jag panikångest över allt med bröllopet och mådde verkligen jättedåligt. Det var ju inte så det skulle bli. Enda sättet att få bort det är att jobba på allt, men hade besök igår och var ändå tvungen att släppa allt. Hade besök av en gammal vän som jag brukar träffa iaf en gång/år och igår var det dags. Hon är medicin. Idag är jag glad igen, fylld med ny energi (förutom att jag är trött av för lite sömn ) och mår bra igen. Igår kändes det som att allt skulle rasa samman och att vi inte skulle få ihop något. Idag är jag tillbaka på att allt kommer att falla på plats i slutändan. *tjohoo*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3