Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
MissPhoenix:
Var det Jenny som skall göra din secret box?
Jag fick mina bilder igår, å vad det var häfftigt att se resultatet.
Blev supernöjd, men det slutade med att jag beställde 16 st bilder i stället för 8.
Fördelen med att bara gå och fika är att var och en själv kan välja om de bara vill dricka något eller fika på något mer. Men för min del så har jag inget emot pasta +. En favoritrestaurang. Jag kan hela veckan om det blir att vi ändrar dag.
Yes - jenny ska göra min. Vad skönt att dina bilder blev bra, kände mig lite tveksam imorse men nu kan jag inte vänta.....
Känns som evigheter kvar till allt!
Jag är lite förbannad nu....
Jag har berättat för EN av tanterna på jobbet om vårat bröllop. Hon började nämligen fråga ut mig om varför jag skulle ha sån sen semester så jag berättade för henne och bad samtidigt henne att inte säga något till de andra tanterna för att jag vill inte att det ska bli "veckans skvaller"!!
Så nu så kom en av dom ner med sin semesterlista och sa då "jaha, jag hörde att du ska gifta dig"! !!!!
Jag frågade henne direkt vem som berättat det och då var det den där tanten som berättat trots att jag bad henne att inte säga nått!! Hon hade hört det på frukostfikan imorse!!!! Just det jag inte ville skulle hända!!!
Jag bad henne att inte berätta det vidare... inte för att det så superhemligt men jag vill inte att det ska bli ett skvallersamtalsämne runt fikabordet. Bröllopet är liksom mitt egna privata ämne och vill någon veta något så får de komma till mig och fråga....
MissPhoenix:
Vi skall oxå ha Den bästa dagen, tycker den är sååå underbar!
Sedan blir det Det vackraste med Cecilia Vennersten.
tezz - va tråkigt det är när det blir så.
Usch... nu får vi väl bara hoppas att det slutar där och inte fortsätter...
Fredag -när och vart var det ni skulle gifta er??
Åh... Måste knipa käft när de kommer för att lösa av mig för rast... känns nämligen som att jag är på vippen att säga nått dumt!!!
FredagenDen13 - Ååå vad roligt!
Kan tänka mig att det blir fler kort än man tänkt sig från början, svårt att välja mellan alla..
Carma07 - Precis det jag menar, därför rösta jag på att fika.. Hi hi
tezz - *aaaandddaaas *