Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nibla- fick du fler månader betalt? Lyckades förhandlingen?
Det känns skönt när saker och ting nästan löser sig självt. Vi hade tänkt att åka iväg och köpa ett tält som är 3x9m som de säljer ut ganska billigt nu. Så ringer lillebrors kompis till honom och säger att de ska köpa ett tält med de måtten till deras arbete och frågar om han får förvara tältet hemma hos honom (lillebror). Det går väl utmärkt tycker lillebror och frågar om vi får låna tältet isf. Toppen!! Ibland ska man ha tur.
Carma07:
Låter ju jättebra!
Vilken tur ni har!
Gjorde en kul grej igår.... Jag vaxade bikinilinjen - alldeles själv. Har aldrig vaxat innan. Det var ju inte så farligt som jag trodde! Fast M får nog hjälpa mig nästa gång... Det är lite svårt att stå dubbelvikt och samtidigt inte böja sig...
Carma: Ja, ibland är turgudarna på ens sida!
Linum: Låter farligt! *fnissar* Jag har faktiskt funderat på att köpa vax och prova och vaxa benen och bikinilinjen nån gång, men har ingen aning om vad jag ska köpa förnått!?
Veet har bra vax tycker jag. Brukar använda det på M:s rygg och det funkar väldigt bra. Man värmer burken med vax i kokande vatten, och sedan kletar man på det och lägger på pappersremsorna. Ryck och njut! hehehe...
Linum: Hur länge brukar håret hålla sig borta då?
...ja det är ju det jag inte vet eftersom jag testade det första gången igår eftermiddag... Det har inte kommit tillbaka än i alla fall
Du kan ju alltid testa. Tror nog att det borde ta åtminstone en vecka innan det börjar kännas något (till skillnad från en dag när man rakat...). Jag ska hålla dig uppdaterad!
..jaha...du menade M:s rygg (puckojag). 1-2 veckor brukar det hålla bra.
Linum: *fniss* Fast du får gärna hålla mig uppdaterad om bikinilinjen med! På sommaren när det är varmt och man typ går och badar flera ggr i veckan, så är det så jobbigt med bikinilinjen... min växer så fort att man kan tro att den går på anabola...