• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

Morgon

vilken härlig berättelse Nickes tb. Kul att läsa om vad ni gjorde- jag skulle gärna sett din gipsade arm

Spatur hade ju varit perfekt. Glöm inte av!

Igår fixade jag present till 85-års kalas i helgen. jag har köpt papper som man skriver ut på i skrivaren o sen kan föra över på tyg genom att stryka. Jag gjorde kuddar som jag strök vår "logotype" på

• TezzAmore

Freda: Jag tror att jag var där runt halv 6. Var nog bara där en sisådär fem minuter!

Vi har lagt handpenning på resan nu så det är väl praktiskt taget klappat och klart! Måste köpa lite böcker och läsa på bara. Vill inte hålla på att vela runt för mycket när man väl är där!

• Puman-prinsen

God morgon tjejer!
    FredagenDen13 - Låter som en smarrig frukost
    Var åker ni till miniresan då?

Var jätte nöjd med mötet och provsmakningen igår.
    Blev lite små ändringar i maten bara men annars super nöjd!

Fick även smaka på vinerna.. Hi hi

• Carma07

Godmorgon

Tezz: Det ska bli kul när du sätter igång och scrappar till hösten.

Imorse var det riktigt svårt att vakna. Jag fick nästan ta till våld för att få upp mina ögon. *urk* Det gör inte saken bättre att det har flyttat in ett monster i mig som bara går omkring och morrar. Och det värker i benen och min tröja är fuuuuul. :-/

Nu ska jag ner och äta frukost och dricka kaffe och se om det skrämmer bort monstret, så den lilla kvittrande fågeln vågar sig fram istället.

• Carma07

Men hur gör man en arg gubbe? :-I

• Linum

Det här monstret ska på massage kl 10. Kan jag behöva. Jag kan inte räta på ryggen ordentligt...

• TezzAmore

Carma: Det ska bli kul att prova på Scrapping! Det kliade i mina fingrar igår, jag ville köpa massa fina grejer!

Idag har "en-gång-i-månaden-monstret" vågat sig fram. Konstigt nog ca 6 dagar för tidigt?! Fast det förklarar ju mitt oemotståndliga chokladsug! Gick tom. och köpte en ask Nobless och stoppade i mig halva paketet i måndag! Hahaha! Igår blev det ingen choklad, hade glömt paketet i bilen och det var ju en varm dag... *skratt* Tog hem paketet med den smälta chokladen och visade den för sambon. Han bara skrattade och sa att det vara bara bra, han försöker komma iform till Augusti ändå!

Iaf. så är det bara bra att mostret är tidigt, för då börjar det se ut som att jag kommer att slippa det på vårt bröllop! Satt och räknade lite dagar och som det ser ut nu så får jag "monstret" 2 veckor innan och två veckor efter! Som ni nog vet nu, jag HATAR att ha ja, ni-vet-vad! Blir ju nästan sjuk första dagen...

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Vi har inte bestämt vart resan skall gå.
    Vi har tänkt att vara lite galna, så vi åker till Sturup eller Kastrup & tar ett flyg dit vi känner för.
    Så det blir en överraskning för oss oxå!!!

• TezzAmore

Linum: Åh, massage låter gott... hoppas du kan räta på ryggen sen!

• Petra74

Tezz: Jag kan säga att jag är glad för mitt monster har flyttat!!! Inget blod och inget monster sen jag satte in p-stav i januari

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3