Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
ja visst kan man känna av ägglossning. Jag har en egenhet jsut då- mitt luktsinne utvecklas något helt enormt. jag kan känna dofter som ingen annan gör- det kanske är ferronomerna (?) En soppåse som inte luktar gott känner jag doften av från andra våningen trots att den finns i köket.
Tjejer! det hade väl varit en av dom värsta sakerna som skulle kunna inträffa, få monstret och ha ont och bara känna sig blä!
Jag skulle nog proppa i mig värk tabletter om det skulle hända.. Ha ha
Nides - Visst blir det fint med celofankuvert! Och billigare än vanliga kuvert är dom med
Tezz: Jag brukar få värk i magen och mest på höger sida ner mot ljumsken. Ibland får jag även ömma bröst och i värsta fall håller det i sig tills mensen dyker upp. Inte roligt kan jag lova att ha det i två veckor. Då är jag grymt tacksam över att de är små. Ibland får jag även lite pms-symptom med jättesug på något och irritation i kroppen. Dock inte lika starka som innan mens.
lykke: Det där med luktsinnet stämmer nog också. Nu när vi åker till jobbet så nästan spyr jag och gapar om hur vidrigt det luktar. Sambon kan inte förstå att jag inte har känt det innan och vi har haft bilen i tre år. Han säger att det alltid har luktat så. Dessutom har jag problem med att steka kött. Tycker det luktar vidervärdigt (?) (stavar man det så?)
*vinkar till Nides* Kul att du är här.
Carma: Denna gången fick jag boobs-ont två veckor efter och det har hållt i sig tills monstret dök upp idag! Du ska vara glad att du har lagom stora bobs! När man har ömma (big)bobs som jag har och tar av sig bhn på kvällen är det inte roligt... *hiihi* Låter lite roligt ändå när jag berätta det... *fnissar*
Ibland känner jag mig som en klocka... mens, bobsvärk, mens igen... Hahaha! Det har blivit värre de senaste åren. Sambon säger att det är min kropp som säger att det är dags att "göka-på-riktigt"! Hahahha!
Lykke: En kompis till mig kunde känna alla möjliga dofter när hon var gravid så det har säkert med alla hormoer att göra!
Tezz: Kan också känna ibland att det är inte annat än ägglossning, pms och mens. På så vis blir det ju bara en vecka i månaden som man är fri från allt sånt och kan känna sig lite tiptop.
Nides-darling
Kul att du är här- trodde du byggt in dig i en bil eller så
*vinkar* tebax!
Jag har inte öppnat kläningen ännu... hahahha Så feg. Väntar på mamma!!!!
Jag har oxå jätte humörsvägningar.. jag gapar o skriker för minsta lilla.... Och sen gråter jag... alltid veckan innan monstret kommer... sen är jag lugn....
Carma: Ja, det är ju helt sant! Det har jag inte tänkt på förrut... Va orättvist igentligen! *lägger armarna i kors*