Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tycker det var en grymt bra ide lykke!!
Ååååh va bra att ni valde fika till på tis - då kan jag också! Och jag fikar var som helst!
Vad är det satt för tid? Jag jobbar ju till 19 och kan tyvärr inte sluta tidigare den dagen.....
Just nu sitter jag och mumsar godis... DÅååååååååååååålig karaktär men jag är hopplös när jag är själv.
När det kommer till bikinivax har jag gjort det på valhalla - kostar 120:- och har gjort det sen jag var höggravid. Tar max 10 min och känns inget nämnvärt. Kanske just i början bara. Men, jag har tagit mod till mig och beställt tid för en brasiliansk i tid till Dagen D - hoppas bara att det inte gör för satans ont!!!
Brasiliansk tycker jag låter såååååå hemskt! Det gör ju ont att ha en finne på skinkan! Hallå!
Nu tänker vi åka upp till Delsjön och ta ett kvällsdopp.
Linum - jag tillhör ju dom som fortfarande tror att det bara är första rycket som gör ont....
Fråga mig igen efter 24/7........
Ett kvällsdopp - gud vad skönt!
47 dagar kvar för vår del!
Har beställt tid för provning av brudfrisyr. Den 28/6 ska jag dit. Ska bli spännande. Samma dag får jag hämta klänning och ring!
lykke: efter-bröllopen-resa låter som en bra idé tycker jag.
Petra: Spännande att testa frisyren. Inte långt kvar för er nu.
Ni har mail!!
Gonatt....
zzzz
Godmorgon tjejer!
Sitter med en tallrik yoggi & färska jordgubbar & bara njuter. Åh vad jag älskar jordgubbar!
lykke07:
JA!!! Efter bröllopet resa tycker jag låter som en jättebra plan.
Tezz:
Hur gick det igår, hade affären öppet & du fick handlat det du skulle?
Morsning Korsning tjejer!
Idag är det torsdag! *yay* (jag vet, det är onsdag igentligen, men känns som torsdag)
Lykke: Efter bröllopet spa... *smarrigt för kropp och själ!*
Freda: Ja, jag fick köpt det jag skulle ha igår! Fick samtidigt spanat in lite pärmar och tillbehör. Tänkte försöka mig på att göra en scrapbook nån gång till hösten. Det finns ju precis hur mycket som helst! Förresten, hur har det gått med era reseplaner?
Tezz:
Vad bra, jag gick förbi affären igår, men jag såg inte dig... inte för att jag spanade efter dig... men ändå!
VI har bestämt oss för att ta en minibröllopsresa nu i sommar, typ någon dag efter bröllopet.
Sedan tar vi en längre resa i september/oktober eller så. Å då är vi fortfarande inne på USA.
Hur går det själva, är allt bokat & klart nu?