Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Idag får det bli en tur till göteborg. Ska lämna blod, kolla på midsommarkläder och kolla om jag hittar cd-singel med sonya aldens: För att du finns. Skulle behöva den instrumental. Ska ha en tjej som sjunger på bröllopet, men hennes band var upptagna så det blir musik via cd.
Ni får ha en bra dag!
Slänger in ett snabbt hej, kan inte sitta här idag då storchefen från sthlm kommer hit. Var ju tvungen att klä upp mig och allt
Kram på er
TezzAmore - Jag känner verkligen med dig! en-gång-i-månaden-monstret är verkligen kvinnans värsta fiende i allt från smärta till konstiga sug..
Räknade faktiskt ut i måndags om monstret visar sig på bröllops veckan. Det gör den inte !!
FredagenDen13 - Vad härligt det låter att bara var så där spontana!
Nu är det inget en-gång-i-månaden-monster som dykt upp här. Så det kommer väl ett till om ett tag. Men väl är det ägglossning som jag har börjat känna av de senaste åren, så det kan vara det som spökar. Trodde först att det var stress och för lite sömn. Men det är skönare att skylla på det andra. Har ett enormt sötsug också och blivit svullen. Men nu efter kaffe och frukost känns det myyyycket bättre. Nu ska jag bara hitta arbetslusten också.
Linum: Massage låter inte helt fel. Men har du problem med ryggen?
Tezz: Skönt om dina "bröllopsnattsbekymmer" löser sig självt.
Puman: Skönt ellerhur att slippa den på bröllopsveckan! Min brukar vara ganska regelbunden, men ibland kommer den som den vill. Men som det ser ut nu så verkar det lovande!
Godmorgon tjejer...
Så trött idag.. Gick upp för en stund sen.. Är ju ledig idag.. Missade tvätt tiden :( hi hi
Var uppe till sent o kollade på Entourage. Tycker den serien är så himla rolig. Kollade på 10 avsnitt på rad. Hihihih
Idag ska jag iväg o köpa såna celofankuvert på format o skicka iväg inbjudnings korten.
Och Linum: Tack vare att jag fick se era kort har jag sparat en massa pengar. Jag köpte ju en massa stämplar som jag inte skulle använda o ha ett band runt istället men när jag så era kort så tyckte jag att det blev himla fint med stämpel bara oxå. Så... Ska ta bilder så ni få se slut resultatet.. va mycket jag skrev för att beskriva nåt så litet.
Carma: Kan man verkligen ha besvär av ägglossning? De senaste åren har jag också börjat märka av vissa symptom ungefär 2 veckor efter och två veckor innan och har fått för mig att det kan vara just ägglossningen. Tex. denna månaden fick jag ömma bröst redan två veckor efter... det känns som att det man vara en bra grej att veta om man planerar att kanske skaffa smått iframtiden?
Hej Nides! *vinkar* Det var ett tag sen du hängde här!
Nides: Hur gick det med klänningen?
TezzAmore:
Jag har mina humörsvängningar när jag har ägglossning, då kommer monstret fram. Men under veckan, så är jag hyffsat lugn.
Undrar om ph håller med om den beskrivningen?!