• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Morning tjejer!!!

Börja inte dagen med att prata om hur många dagar det är kvar...
    *räknar lite snabbt*
    25 dagar kvar!!!!!

• FredagenDen13

Linum:
    Jättefina inbjudningskort!

• Linum

Tack för alla snälla ord! Vi är nöjda med korten och över att de väger 16 gram

Det känns mera som på riktigt nu. Det är ju verkligen så att vi ska gifta oss. Ingen återvändo. Bara roligt.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Hur gick det för dig hos sömmerskan?

• Carma07

Dessutom fick vi in fler svar igår. Den ena var en kompis till mig. Skrattade åt hennes formulering när hon ringde. "Ja, du vet ju att jag kommer, men tänkte att jag kanske skulle ringa och säga det ändå" *fniss*

De andra som svarade är en kompis till sambon som bor nere i Tyskland. Det första han hade gjort när han fått inbjudan var att boka resa och hotell, men sen glömde han ringa och meddela oss att dem kommer. *ännu mer fniss*

Det som är så kul när de svarar är ju att de är så otroligt glada och tycker att det ska bli så roligt. Sedan är det också kul att vi har fått så många positiva kommentarer på vår inbjudan. Vi har valt att plocka bort det lite av det formella och hålla ett väldigt enkelt språk för att visa att det blir en väldigt enkel fest. Känns kul när gästerna säger att det känns verkligen som att inbjudan kommer ifrån oss.

Usch, vad tjatig jag var idag. Nu får jag nog masa mig ner och koka kaffe.

• Ab fab

carma- är det något vi kan hjälpa till med? Om jag kan göra något är det bara att säga till.

• Carma07

lykke: Jag kan nog behöva hjälp när det närmar sig. Måste bara samla ihop lite trådar först så jag får ett ordentligt grepp om det.

• Linum

Carma: Behöver ni hjälp med allt från påfyllning av glas, fotografering, pyntning eller annat är det bara att säga till!

• TezzAmore

Carma: Jag känner igen mig i det där med svårigheter att "knyta ihop" säcken. Jag känner det som att jag har hundra trådar ute just nu och vet inte riktigt i vilken av dom jag ska ta tag i först...

Freda: Det gick bra hos sömmerskan, jag ska hämta klänningen (tror det va) dagen efter att du hämtar din!

• Fru Nibla

Hej tjejer,
    är bara inne en snabbis. Ska iväg på intervju om 5 minuter! Tycker det är rätt roligt att gå på intervjuer, är inte ens vidare nervös längre. Hehe!

Kan inte fika den 27:e......blir "tant" då!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3