• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

Jag får inte äta pasta ju... :( Men det borde finnas annat jag kan äta!! :D

• MissPhoenix

Nides- ¨ååååå har klänningen kommit!! Hoppas att den passar - och att den är fin såklart. Jag har också haft bröllopsmardrömmar, två dagar på raken. Börjar nog bli mer stressad än jag vill erkänna. Försöker knyta ihop alla miljarder trådar nu - om vem som fixar vad och när, boende, transport m.m.

• MissPhoenix

Om, ni tar pasta + så kan jag alltid titta in och säga hej på vägen till justin...

• Puman-prinsen

Skulle vi inte fika? Pasta+ är väl en restaurang?

Nides - Vad spännande!!

• TezzAmore

Puman: Det är oftast lika dyrt att ta en fika som att gå på en billig restaurang...

Jag röstar för Pasta Plus! Supermysigt och god och billig mat!

• TezzAmore

Nides: Va kul att den äntligen har kommit! Hioppas att den inte är så ful som i din mammas dröm!

Det är inte så att vi ska ta träffen på tisdag då så att Miss P kan följa med??? Jag kan tisdag också...

• Puman-prinsen

TezzAmore - Bara det att jag har inte druckit en latte på evigheter!
    Mat äter man varje dag... He He

Inte på tisdag! snälla... Fick veta i går att lilltjejen har avslutning på dagis.

• Carma07

Vilken pasta+ eller finns det bara en? Är det den som ligger på Södra vägen?

• MissPhoenix

Jag röstar på texx förslag

Nu har vi valt låtar till vigsel iaf.... Den bästa dagen av Marie Fredriksson och låt nummer två är fortfarande preliminär men A: You want to make a memory med min alltime favourite Bon Jovi eller B: ingen kan älska som vi med greys.....Vi dividerar fortfarande hemma...

• MissPhoenix

tezz förslag ska det ju stå

Oavsett vilken dag det blir så hoppas jag på fler fikor

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3