Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

SÅg i senaste fitnessmagasine att de testar doves nya, den finns både på spray och som rollon, sprayen fick kanonbetyg, torkade fort och klarade ett träningspass och luktade ff frächt efter, den tänker jag prova...

• förhoppningsis

tentar i morgon men var och lämnade min klänning till in och uppsömnad idag. Börjat leta örhängen oxå... så fort tentan är över ska jag göra klart vigsel + bordshäften... vinet köper vi veckan innan på systemet så vi kan lämna tillbaka det som blir över. Spriten är redan köpt. Ska träffafotografen på onsdag sen är det inte så mycket mer...

• förhoppningsis

japp på to är det precis en månad kvar

• förhoppningsis

klarade del 1 av min tenta så nu är jag aaanigens bakis. Druckit skumpa hela natten och kom hem vid 5. Känns att man tappat vanan att göra så, mår inte helt bra idag men atans vad jag älskar stockholms sommarnätter

• förhoppningsis

oyes!! del 2 ska in på fredag. underbart system det här, klarar man del 1 "belönas" man med en gigantisk hemtenta del, de som inte klarade del 1 får ju sommarlov (och omtenta)

• förhoppningsis

EN MÅNAD *WHEEE*
    BÖrjar kännas att det är riktigt nära nu
    gjorde klart vigselprogramens innehåll inatt, ska provskriva ut och se om det blev rätt. Sen är det bara att skriva ut och pyssla.

Träffade fotografen igår, verkar jätte bra!

Vad har ni kvar som ni borde ha gjort för länge sedan?

Påminner alla, glöm inte hindersprövninganra!!!

• förhoppningsis

Dalabrud-07
    å vad roligt, ser fram emot att höra

• förhoppningsis

Vi äter 3 rätter och sen tar paus och bensträckare, rökning, toa tid och sen skär vi tårtan och så börjar dansen

• förhoppningsis

vi räknade 30-40 min för kramkalas + riskastning + gruppfoto

• förhoppningsis

oj det hade inte blivit många sekunder per kram =)

Svar på tråden 070707 tråd 6