Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

Gerda
    Fina de var, lite coolt om det är som det ser ut på bilden!

Jobbigt med namnändringen hoppas det löser sig.

Ska lämna in mitt halsband till guldsmeden någon dag för att trä om det.

• förhoppningsis

Gerda
    gillar verkligen pärlor!
    Kan lätt bli så mycket bling om man har strass el liknande. Fast jag kommer bara ha en enkel rad rätt snävt runt halsen då min klänning är ganska dekorerad upptill

• förhoppningsis

Gerda
    precis!! samma med tiaran, pärlor, fast 4 små blingar bland pärlorna för at det ska synas lite i mitt hår (blond)
    har axelbandslös klänning så jag måste ha mina pärlor rätt tight

• förhoppningsis

tiara Nixa T214 ska jag ha

har oxå lite bling på klänningslivet så jag var rädd att det skulle bli för mycket med strass runt halsen, har dessutom det varje gång jag går på baler mm

• förhoppningsis

Elin

min klänninghar oxå utsmyckning högst upp å är axelbandslös som din, jag kommer ha ett snävt pärlhalsband med pärlor i samma ton som klänningen. Provade med å utan å tyckte att det såg naket ut utan, kommer ha håret uppsatt

• förhoppningsis

Elin
    nej inte så svårt som man kan tro, har ett par pärlhalsband, tog det som var närmast, de ligger ju inte emot direkt så liten diff gör inte så mycket

• förhoppningsis

Tillbringqr helgen i Marseille; sa mycket fina vita skor har!!!!! Synd att jag redan kopt mina brudskor; fast de ar helt underbara!!

• förhoppningsis

Dalabrud 07
    listorna på saker som är gjorda börjar bli väldigt långa så jag tar det som är kvar istället

-göra färdigt vigselprogram, bordshäfte
    -bordsplaceringen
    -skicka in äktenskapsförordet
    -träffa präst och kantor
    -fixa våra riskorgar, köpa korg + klä i tyg med vårt monogram
    -sy färdigt våra näsdukar
    -lämna in mitt pärlhalsband för att träs om
    -gravera å putsa ringarna
    -andra provsminkningen
    -dubbelkolla alla bokningar
    -boka bröllopsnatten
    -fixa allt med tårtan, utseende, form, smak
    -lämna in klänningen för att sy in den lite

• förhoppningsis

wozzgirl

känner igen det där, lite jobbigt med allt man inte kan göra nu... tex fixa hår och smink, sista delen av bordsplaceringen
    eller fixa naglarna.
    vi har personal som fixar dukning å sånt
    skulle gärna köpa godiset osv nu oxå, ska ha massa röda gelehjärtan men de hinner bli torra tills dess

• förhoppningsis

Har gett upp tanken på att rimma om folk, men är däremot noga med att skriva något om alla mer än "fru till kalle"

dessutom tycker iaf jag att det är tråkigt att inte skriva åt båda hållen
    så vi kör genomgående
    kalle sambo med lisa, och så nån info
    lisa sambo med kalle, nån info

lite jobbigt när man ska skriva om folk man knappast har träffat, men något brukar man ju veta om dem, tex vad de jobbar med eller om de kommer fårn en annan stad eller så. Annars får man dra till med det lilla man vet...
    tex bakar goda bullar eller nått som nån sagt om personen typ

var hos tårtbageriet idag, har en stor kartong med tårtbitar i kylen nu, svårt att vänta på att sambon ska komma hem så vi kan proväta

Svar på tråden 070707 tråd 6