Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

Idag kom mina underkläder!! Bestält på nätet, men jag kan tyvär inte prova dom för jag får dem inte över huvudet själv. Fastnade i korsetten med armarna sträckta rätt upp i luften =( Ringde in en kompis som får komm aöver å hjälpa till att prova. Kan ju knappast be sambon, men r den lika svår att komma ur som i så kommer vi ha en hel del att pyssla med på bröllopsnatten *s*

• förhoppningsis

hur lång tid tar det att få tillbaka hindersprövningen?

• förhoppningsis

Thunberg
    Köpte på eliteladies på nätet, den är jättefin, fick med strumpor oxå + string men de kommer jag inte använda.
    Har inte provat med klänningen ännu eftersom jag inte är kapabel att prova den utan påklädningshjälp. Men idag efter 16 kommer en kompis över å hjälper mig
    *håll tummarna*

• förhoppningsis

vill oxå ha min ring nu, den kommer inte förrän om 1.5 vecka =(

• förhoppningsis

HalmstadNilla
    jag resonerar som så att allt som kan göras i god tid innan bidrar till att minska stressen sista veckorna...

Hur går det med planer på era blivandes svensexor då? eller är de inne å läser här så ni inte kan avslöja nått.
    Min M2B är aldrig här så jag kan avslöja att planerna är i full gång

• förhoppningsis

dela upp sakerna
    hos oss har jag absolt mer tid och intresse av detaljer, jag plockar fram ett urval av tex 3-4 av vad det nu kan vara, papper till vigselhäften el liknande så får han välja, tycker han inte om nån så börjar jag om. GJorde så med in/utgångsmusik, psalmer. inbjudningsförslag osv. FUnkar kanon!!

Sen kan du ju alltid göra allt som han inte ska vara inblandad i, frisyr, tiara, skor, underkläder, klänning, boka tid hon manikyristen osv.
    Sen visade jag honom BT planeringen efter att ha flyttat upp massa saker å sa att det fanns en orsak till att det ser ut så här, det fattade han rätt bra!

• förhoppningsis

jag gav efter å insåg att han inte alls har samma detaljfokus, hans motto är mer, "vad gör det om nått blir lite galet, det löser sig nog ändå"
    Jag är mer för "Ju mer jag dubbelkollar allt desto mindre är risken för att nått blir fel"
    jag har gjort allt som han inte behöver vara direkt inblandad i, pratat med prästen, beställt blanketter, fixat hela klädseln, boka bussar till gästerna osv
    köpa cd skivor + fodral mm tog vi på en promenad när vi gick förbi claes Olsson, val av festlokal å allt annar har jag sållat ut så det bara är nått litet urval kvar. Det tycker vi båda funkar jätte bra. KLar tdet var lite tråkigt i början när det kändes som om han inte brydde sig, men nu har jag insett att vi fokuserar bara lite olika.

• förhoppningsis

fråga hur han ställer sig till att du fixar saker i din takt. Sen när du hittat nått du vill ha så säger du - vad tycker du om den här färgen på dukar? Eller vad tror du om den här varianten av band till inbjudan? Då känner du att han faktiskt får tycka till om allt men du får ta det i din takt.
    Saker som lokal, kyrka, menu, viner mm är sånt som jag har tvingat honom att fundera över med mig från början.
    Sen slutade det ändå med att jag hade ett par förslag ang lokal, men öndå

• förhoppningsis

Gerda
    Precis så förestälde jag mig att de såg ut, jättefina!!

• förhoppningsis

fått mardrömmar en natt om att det var dagen D och allt inte var klart, efter det fick tom min M2B lite fart på sig. Lustigt nog så handlade drömmen bara om saker som tiara å halsband mm men det beror ng på att det bara är detaljer kvar för oss att fixa

Svar på tråden 070707 tråd 6