070707 tråd 6
Min stress slog mig i natt, hade gått och lagt mig men gav upp efter 20 min och gick upp och fixade i 2 timmar istället
Min stress slog mig i natt, hade gått och lagt mig men gav upp efter 20 min och gick upp och fixade i 2 timmar istället
oroar mig för allt nu =)
hill070707
sockersaltlösning!! Det enda som funkar riktigt bra vid magsjuka, tror att det finns att köpa på apoteket om du inte vill blanda egen
Är det bara jag som tycker att tonen verkar lite stressad härinne nu?
*rusar vidare för fler bröllopsbestyr*
i morgon ska vi lämna in allt till festlokalen så idag måste vi
göra klart bordsplaceringen
binda, vika, stämpla bordshäften
handla gelehjärtan
göra sockerbitar
fick ett ryck igår och ångrade mig ang häftena, som tur var så var de inte klara så vi sparade en del tid
Nu är jag ordentligt förkyld, feber och magen har krachat - det här är perfekt...
sitter och viker festhäften med näsan rinnande - blä!!
jag ska bli fru....längtar
hoppar upp och ner för att träffas av så många som möjligt
Har precis gjort 100 sockerbitar med blå kristyrhjärtan på till kaffet
och viker bordshäften för fullt
sambon har köpt sista alkoholen och 2 kilo gelehjärtan till bardisken
PANIK!
Har nu vikt massa festhäften och inser til min stora fasa att jag glömt att sriva ut vilket vin som serveras till maten!!
Vill göra om alltihopa, men sambon säger att ingen kommer märka eller tänka på det,
så hjälp mig - ska jag låtsas som ingenting eller göra om 82 st?
tack!
VÅgar inte dricka te nu, rädd att välta ut det över alla papper, men jag tar täta vätskepauser...
Hmm undrar om stress kan ha något att göra med att alla blir förkylda
Ska göra mina naglar vid 14 imorgon så idag bär vi allt och skickar till lokalen.
Nu är allt inlämnat i festlokalen, ringarna hämtade, underkjolen uthämtad och övningsdansat i och riskorgarna är nu klara. dax att åka och lämna massa sakoer hos sambons bror.
Sambon byter om hos sin bror så jag får lugn och ro med frissan hemma...
Är fortfarande förkyld, nyser hela tiden å näsan bara rinner. livrädd för "rudolfnäsa"!!
täcker de verkligen torra fnaskiga skinflådda näsor??
hihi, oj ska inte beskylla min näsa för att vara lättfotat, menar såklart fnasiga