070707 tråd 6
Vi kommer ha 9 minutersklassikern An der Schönen blauen Donau, eller hur det nu stavas... kommer inte dansa hela själva, efter 2 min får vi sällskap på golvet av sambons föräldrar och våra toastmasters och lite syskon
Vi kommer ha 9 minutersklassikern An der Schönen blauen Donau, eller hur det nu stavas... kommer inte dansa hela själva, efter 2 min får vi sällskap på golvet av sambons föräldrar och våra toastmasters och lite syskon
Gerda
låter jättegott!! Jag kommer gärna och äter hos dig, iaf om det inte hade varit så att jag borde befinna mig på en middag i nacka ungefär samtidigt =)
Håller också på att bli nojjig, när jag hämtade kläningen igår så fick jag ångest, var inte kjoen för stor, var det inte lite för mycket bling på överdelen osv... Lite sent att ens tänka tanken att börja byta nu!!!
Eliin, klart det inte är försent, bara att ringa frisörerna och kolla runt
carina6
var glad att du fick höra det innan, då kan du jobba undan extra innan och räkna med det när du gör "schema" över sista dagarna.
Så hoppa över tänket "jag gör det imorgon" och jobba undan så mycket du kan. Räkna med att du ev kommer vara trött/sliten när du kommer hem också
tror det är bra att fästa kartan runt ett träd eller liknande så många kan se den samtidigt, vilket är svårt om den sitter på en vägg.
Nu får jag spader!!!
Var nere på NK idag för att lämna in ringar för putsning och gravyr, får svaret att det tar ca 3 VECKOR!! Jag förklarar att det inte funkar eftersom vi gifter oss om 2 veckor. Får svaret: ok men vi kan ju alltid chansa....
ehh nej tack!! Tror inte jag vill vara helt utan ringar under vigseln.
min sambo tackade bestämt nej till morgongåva, sa att det inte är tradition så han vill inte ha någon... så praktiskt för mig *S*
Nu har möhippegänget varit här och vi har druckit bubbel och tittat på filmen från möhippan och massa bilder - så mysigt!! SOm att uppöeva dagen igen
helenrik
låter bra att höra, vilken kjedja var det?
då kanske smycka här är lika snabba, ska kolla med min favvo först på drottninggatan anars kollar jag där. Tack!
Ringarna är nu inlämnade, får tillbaka dem på torsdag om en vecka *phu*
Mot nästa uppgift, skära till och binda ihop bordshäftena... åker till Helsingborg i em dock för ett par dagars minisemester.