Inlägg från: Gerda |Visa alla inlägg
  • Gerda

070707 tråd 6

förhoppningsis

Konstnärligt arbete eller inte tja... Den ringen jag ville ha fanns inte exakt som jag ville ha riktigt (nu vet jag ju heller eg. inte om slutresultatet blir osm jag tänkt ).

Det blev faktiskt billigare att få den tillverkad än att köpa en färdig, liknande ring - med den stenkvaliten som jag ville ha.

Ja, det är fem stenar men inte helt nedsänkta och så ska det vara en rand med guld emellan varje sten. Svårt att beskriva!

• Gerda
    Vi får byta bilder på våra ringar sen! Viktigast av allt är ju att vi blir nöjda med våra ringar.

Hrm... skulle du inte plugga?

Här ska det ätas middag och ammas!
  • Gerda

Idag kom blivande svåger med våra ringar!!!

Sååå nöjd och oj vad jag längtar nu! Provar ringen för .... många gånger redan!!!

• Gerda

julibrud07
    Visst är det kul! Allt blir så verkligt!
    Var det du som oxå beställde fr Lennart?

• Gerda

MINA ringar Sambons ring råkade han ta på högerhand " som norrmännen har" och nu får han inte av den

• Gerda

Jag är jätte glad att vi valde ett ställe som fixar den största delen av festen... som det är nu med litet barn och flytt mitt i alltihopa så är det så skönt att middagen etc iaf ordnas proffsigt av nån annan.

Vi har OSA 20 maj (el 21 maj? ) och iaf hälften har svarat nu. Gästerna från USA bestämmer sig nog inte förrän i sista stund säket haha... men de funderar iaf vet jag.

Nu har jag "bokats" på pingstafton av mina väninnor. De importerar in mig till Sverige hihi... Det går tyvärr inte att överaskningshippa när jag bor i Oslo samt fortfarande ammar ... haha...

• Gerda

Intressant det där när man bör svara eller inte! Visste inte att man bör svara veckan man får inbjudan... Vad är det för mening med senare OSA då?

Vi har fått skriftliga ja-tack från.... tada da da.... Pappas föräldrar (norska), sambons farfar & fru.... Hrm... å sen mejl från "ungdomarna"

• Gerda

Tjo hooooo!

Idag inhandlades bröllopsskorna... visserligen lite stora och med klackar... men jag får öva, öva, öva och hoppas att stukningarna håller sig borta!

Svar på tråden 070707 tråd 6