Inlägg från: Gerda |Visa alla inlägg
  • Gerda

070707 tråd 6

förhoppningsis

Har uttöjda ledband (eller vad det nu var) sen fotbollsdagarna... så jag ska eg. inte gå i klackskor eftersom inget stöder upp mina fötter. Men jag har svårt att hitta skor öht eftersom jag har 34-35 annars. Dessa var lite stora, men remma runt vristen så jag tappar inte dem... men får ändå tänka på hur jag går. Det är 3-4cm klack...

• Gerda

Ja, det är bara att hoppas att ledbanden stärks upp!

• Gerda

Julibrud 07

Ja, det är inte lätt med skor när fötterna är så små! Får öva öva öva här hemma!

förhoppningsis

Vad roligt! Har du nån bild? *nyfiken* För visst var det hos Lennart ni fick den gjord?

Uff, här får vi olika besked om hindersprövning. I norge säger ed att vi ska ansöka i sverige, men häromdagen ringde de fr sverige och sa att vi måste söka i norge. *suck* Så nu är det ingen som vet var i hela världen vi ska göra vår hindersprövning.

• Gerda

förhoppningsis

Ja just det! SÅ var det! *teflonminne* Då vet jag nog hur den ser ut!

Smart av fästmannen din, A VILL låsa in våran... men too late... haha... Fast jag tittar mest på den, inte provar.

Skorna... tjaaa. De står på vardagsrumsbordet och utmanar mig. inte så lätt att prova nya skor när man har en tung bebbe på armen

• Gerda

N&N

Har heller inte särskilt mkt att göra... bara tjata på norska myndigheter om att de visst ska fixa vår hindersprövning eftersom vi nu fått ett officiellt avslag fr sverige...

Ringen lämnades in igår för värdering! Känns tomt här hemma...!!!

• Gerda

Idag träffade mamma och jag sömmerskan som jag pratat löst med om att sy klänningen. Har nu kommit överens och hon börjar sy efter 1 maj! Förväntad om 14 dagar!!!

• Gerda

N&N

Vilken ordenlig dekorering av era bord! Vi kör enkla varianten - arrangörens dukning kring blomsterarrangemang och trycksakerna... hihi...

Vad kul det ska bli sen att se bilder från varandras bröllop sen, nu när vi följts åt en bra stund!

• Gerda

Igår kväll beställdes smyckesettet jag ska ha på mig! Velat fram och tillbaka så mkt, men det blir nog bra det jag valde.

Egentligen borde jag palla iväg till folkeregistret och tjata om hindersprövningen, men jag ooooorkar inte med en myndighet till just nu! *grrrr*

• Gerda

förhoppningsis

Jag beställde svävande pärlorsettet från Nova Pärldesign.

webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=70

Ang. namnbytet så har jag ingen aning nu när vi bor i Oslo. Vi får inga svar fr varken sverige eller norge... så vi ansöker hos båda myndigheter och ser vem som ger avslag och vem som godkänner.

• Gerda

förhoppningsis

Tack, ja - jag tror det blir bra med lite mer liv kring halsen då jag har en jätte enkel o ren klänning.

Svar på tråden 070707 tråd 6