Inlägg från: Dalabrud-07 |Visa alla inlägg
  • Dalabrud-07

070707 tråd 6

Hmmm, hur många dagar är det kvar idag då?

Jo, 37 dagar!

• Dalabrud-07

HalmstadNilla - det var inte meningen att skrämma upp dig . Förhoppningsvis har jag räknat fel...

I morgon ska jag och min sambo på spa! Det ska bli så himla skönt! Helkroppsmassage, ansiktsbehandling samt bubbelbad är bokat för min del. Lämnar bort barnen och tänkte gå ut och äta på kvällen. Senare på kvällen åker han till Tyskland så jag blir (förhoppningsvis) själv hemma på fredagen då jag tagit ledigt, så jag kan ta sovmorgon och mysa i lugn och ro

• Dalabrud-07

N&N - tack för påminnelsen om skorna! Dom åkte på på en gång när jag kom hem i går kväll. Tillbringade säkert en kvart med att pilla bort prislappen under - kom i håg det tjejer! Även på m2b´s skor! Det finns inget värre än när man knäböjer där framme och prislappen sitter kvar under....

• Dalabrud-07

Har fått samtal från sambon som är i Tyskland för att handla drickat. Väldigt urplockat var det! Flera av dom sorterna vi hade tänkt oss fanns inte, så nu blir det till att tänka om. Tur att vi hade några i reserv.....

• Dalabrud-07

N&N - det blir säkert bra det här också, det är ju ingen som vet det på festen sen

Fru0707 - än så länge har jag klarat mig ifrån mardrömmarna, men dom lär väl komma. Är mest orolig för att jag är så lugn....

• Dalabrud-07

gift070707 - pratade precis med honom igen, dom hade åkt till en annan affär och där fanns dom! Skönt!

Lasky - mysigt med en jultomtespräst, hoppas bara du kan hålla dig för skratt när du tittar på honom

• Dalabrud-07

Nu ska jag åka och köpa vattenfast mascara, den jag köpte tidigare var inge bra, ska även försöka hitta en deoderant som inte kladdar och lämnar vita ränder - javisst ja, anledningen till att vi åker och handlar är att barnen ska ha examenskläder....

• Dalabrud-07

gift070707 - ja, dom åkte först till Calles där det var väldigt urplockat, sen åkte dom vidare, vet inte vart, dom har inte kommit hem än....

• Dalabrud-07

Gerda - kul! Alltid roligt med många bra fotografier.

Nu har iallafall sambon kommit hem från Tyskland, 5000:- fattigare, men det känns som om hela garaget är fullt .

• Dalabrud-07

Det känns som om det mesta står still just nu..... Fast egentligen inte på något konstigt vis....
    Osa-tiden gick ut den 1/6, i går anmälde sig två par, som trodde att dom anmält sig redan . Så i helgen ska vi fila på bordsplaceringen. Jag har redan tittat lite på den och det är inte lätt att få ihop det i slutändan, men det blir nog bra .
    Den 15/6 ska vi och prova kläderna en gång till, då ska även alla justeringar göras. Håll tummarna för att jag kommer i min, har nämligen gått upp några kilo .
    Gästpresentationen ska sammanställas och skickas in till reklamfirman som trycker allt sen.
    Den 17/6 har vi en sista genomgång med alla "inblandade", våra föräldrar, toastmaster + toastmadam, serveringspersonal samt våra bästa kompisar som lovat att hjälpa till. Så alla vet vad dom ska göra och vilka tider som gäller, på ett ungefär.
    Måste ta mig till floristen någon dag och hämta banden som vi ska ha som löpare på borden, vill gärna ha dom hemma i tid, så vi hinner duka i lugn och ro.
    Det värsta är att jag måste berätta för mitt ex (även äldsta pojkens pappa) att vi ska gifta oss och att pojken ska vara med i kyrkan, så han kan inte åka dit då det är hans helg.... Har dragit mig alldelens för länge för att ta den diskussionen, men måste ta mig i kragen och göra det *suck*.
    Måste även bli bättre på att gå in skorna... Vill inte ha skavsår!
    Måste kontakta bandet som ska spela på festen, tänkte nämligen göra en kupp på brudvalsen . Vi har inte diskuterat någon bra vals-låt än, men jag tänkte skippa valsen och istället dansa till "våran" låt: The Power of Love med Frankie goes to Hollywood, fast jag tänkte inte berätta något för sambon....

Oj,oj vad många måsten det blev nu då... Vågar inte skriva mer, fast jag har fler i bakhuvudet... Vill inte se hur listan växer och växer....

Svar på tråden 070707 tråd 6