Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

HalmstadNilla

Han köpte faktiskt vinet igår *impad* hade det inte varit för att han ringde och undrade vad det var för mat på bröllopet så hade jag nästan blivit chockad.

Hur kommer det sig att jag kan menun nästan utantill å han inte ens vet vad det är för kött

• förhoppningsis

Igår var det vinprovning! lätt bakis idag men oj vad vin vi drack, men nu vet vi garanterat vad vi vill servera på bröllopet.
    Hade toastmaster möte oxå, känns jättebra!

• förhoppningsis

N&N
    ja det är trevligt att kunna slå ihop det hela.

Drinkramar låter kul, vi funderade på nått liknande men överlåter nog åt barpersonalen istället att berätta vad som finns.

• förhoppningsis

JuliBrud07
    kolla hemtex, om inte annat så har de 50% rabatt där...

• förhoppningsis

HalmstadNilla

Precis! Började på gästpresentationen härromdagen å han vet i jättemånga fall inte ens vad hans kompisars respektive heter i efternamn. Nån enstaka absolut men nästan alla??

• förhoppningsis

Idag ska jag träffa min florist och gå igenom hur jag vill ha brudbuketten och corsagen. Verkar vara en kanontjej, hon åker dessutom med buketten hem till mig på bröllopsdagen eller någon annanstans om jag föredrar det. PErfekt!!

• förhoppningsis

Snart mrs Eriksson

nedräkning på mobilen, attans vad coolt! Vad har du för märke påp din mobil? Var hittade du den funktionen?

• förhoppningsis

hade bara stoppur och timer bortsett från larm omvandlare osv =((

• förhoppningsis

Igår kom våra papper från hindersprövningen, där står det "har ej ansökt om byte av efternamn" vilket inte stämmer, bara det att jag inte skickade in papprena samtidigt. Spelar det nån roll nånstans?

• förhoppningsis

Gerda
    har du köpt förstora skor? hur ska du göra då? Extrasulor eller nått kanske?
    Är det remmar eller något som gör att de sitter fast ändå är det ju ingen fara men annars finns risken att du råkar kliva ur dem under dansen å så. HUr höga klackar blev det, *nyfiken* men tro mig på mitt ord, det handlar bara om att öva, är uppe i 7-8 cm utan problem nu =)

Svar på tråden 070707 tråd 6