070707 tråd 6
Hur har det gått med alla föraningar om hippor? Har ni klarat er eller?
Jag har ju iofs fått en, men det kan bli en till.... Midsommar ligger ju lite taskigt till för den delen....
Hur har det gått med alla föraningar om hippor? Har ni klarat er eller?
Jag har ju iofs fått en, men det kan bli en till.... Midsommar ligger ju lite taskigt till för den delen....
Nu ska jag gå in lite skor! Är för dålig på det, men jag ska packa om lite kläder, så då tänkte jag passa på!
M2b skrattade år mig idag! Gick omkring i en sunkig och fläckig t-shirt och vita shorts, till det hade jag nylon-knästrumpor och skorna . Kul att man kan roa någon.
A & A 0707 - så trevligt! Jag har ju redan haft en liten minihippa, hoppas att jag får en till sen
Är lite "orolig" för midsommarhelgen. Vet inte riktigt om jag/vi vågar planera in något. Vi brukar alltid ha fest hemma innan vi åker på logdans, men i år känns det lite osäkert...
Jaja, är iallafall inte orolig!
Här är det nog inte så mycket kvar att göra, hoppas jag iallafall .
-prova kläderna igen (fredag)
-gå igenom alla detaljer med alla berörda, tex serv.personal (söndag)
-putsa min ring
-hämta sambons ring
-gå in skorna mer
-skriva ut skyltar om toakorgar, möhippa/svensexa, CD-skivor och gästbok
Hmmm, tror det var allt faktiskt. Skönt att ha så mycket gjort!
Vi ska ha genomgång med alla inblandade på söndag. Satt o går och gick igenom vad vi vill ha hjälp med, lite tider mm. Skönt att alla små bitar börjar falla på plats - oftast är det ju dom som är värst...
Behöver lite hjälp nu. Ska ni ha någon form av handväska? Och i så fall, vad ska ni ha i den? Det finns ju fina och söta små som passar på ett bröllop, men ryms allt i den? Jag tycker att det känns som en liten onödig utgift.... Hur tänker ni göra? Jag var lite inne på att ta en "vanlig", fast lite finare handväska där allt ryms (vad nu allt är...), sen får någon av mina kompisar ansvara för den. Är det ok?
Gerda - nej, egentligen finns det väl inga onödiga väskor , tänkte inte på det....
Ja, jag kommer ju ha en bukett att ha hand om, samt ett släp, känns som om jag inte har plats för någon väska riktigt. Tänker ni ha den med framme vid prästen under själva akten också eller?
N&N - skönt med skorna! Man ska ta någon man trivs i, du ska ju iallafal ha dom en hel dag!
Beställde morgongåva till m2b i går. Skönt att ha ännu en sak avklarat. Det blev (efter mycket funderande) ett namnhalsband i silver. Jag är lovad att hinna få det i tid, vilket också känns skönt. Hoppas bara han tycker om det....