• N&N

070707 tråd 6

Tack för alla grattis med vikten förresten! Det värmer... gillar verkligen den här tråden....

• N&N

Igår var jag på jobbfest = superkul! Och när jag kom hem hade min sambo skrivit ned alla moment i vår Dirty Dancing-dans och sorterat ut det vi klarar av och visade mig hela dansen... han är så bra! Ikväll blir det öva...

• N&N

Med min klänning fick jag en väska och en sjal så den väskan blir perfekt för små grejer men den ska inte vara med vid vigseln utan bara på festen. Om jag inte hade haft den skulle jag ha köpt en snygg silvrig kuvertväska, älskar väskor!

Gerda - ut och köp kläder, det är du värd :)

Idag köpte jag nya bröllopsskor! Hade hittat ett par vita skinnpumps på utförsäljning med fem centimeters klack, men när jag har försökt att gå in dem gillar jag dem bara inte.. har dessutom krångelfötter sedan all fotboll och innebandy... Hittade ett par vita, lågklackade sandaletter istället, sååå sköna och helt rätt för mig.

• N&N

Vi ska ha "Ain´t no mountain high enough" från filmen Love Actually. Vi kommer inte att gå ut utan stå kvar vid vigselplatsen (utomhus) där det blir brudskål.

• N&N

Min sambo får sin svensexa imorgon! Hoppas att han får en lika kul dag/helg som jag fick.

Idag har jag handlat lite smågrejer igen, ett nytt läppstift från Lancome som är ljust hallonrött med glitter och glans, testade hela Åhléns Citys utbud, de var nog lite trötta på mig där :) Sen hade Indiska sänkt priset från 69 kr till 10 kr per styck för långa pärlgirlanger som jag ska klippa isär och ha en bit runt varje vas på borden. Så himla fina! Har kikat på dem tidigare men då var det lite för dyrt. Vilket klipp va! Kan också tipsa om att köpa en penna till gästboken från Indiska, där finns fina pennor för 19 kr.

• N&N

Min sambo rövade de också bort imorse, vad jag vet ska de ha paintboll, vinprovning och mat med kändiskock, bubbelpool, Golden Hits på kvällen. Kubb och picknick hörde jag nåt om också... verkar bli kul för honom.

• N&N

millaf
    Vi har också varit tillsammans i 11 år! Sambon friade på 10 åriga förlovningsdagen :) Vi har båda pluggat länge och haft eget + fått två barn så det har funnits en ekonomisk orsak till att vi inte har kunnat gifta oss men den som väntar på något gott...

Gerda
    Verkar superkrångligt i Norge, trist. Men ni blir gifta ska du se. Har flytten gått bra?

Eftersom sambon har sin svensexa idag och flera av grannarna är med, så har vi gräsänkor grillat tillsammans och barnen. Skitmysigt men nu sover de mina.

• N&N

>> 7/7-07
    Så sorgligt, hoppas verkligen att han mår bättre nu, håller tummarna!

>> Dalabrud-07
    Kul med egendesignad ring! Bra att ni blev nöjda.

Själv har jag några saker att pricka av denna vecka. Ska ringa och beställa mer blommor till dekorationerna, bestämde igår att vi ska ta oss råd att ha ännu mer blommor, älskar verkligen färska blommor.

Var på Indiskas rea igår och hittade jättefina ljuslyktor att hänga i alla fönster i festlokalen - för 10 kr/st! Köpte även flasköppnare för 10 kr/st som var tjusiga med glitter i olika färger.

• N&N

Förresten Dalabrud-07 vad ska du ha för parfym? Fick min nya favoritparfym, nya Calvin Klein, i mors dags present :)

• N&N

Har tagit ledigt på torsdag, ska göra naglar (fyller på en gång till innan bröllopet) och få ansiktsbehandling. Så skönt!

Svar på tråden 070707 tråd 6