• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Jaha, då har jag fått bekräftat att jag lämnat den där jäkla bilnyckeln i entrén, men jag har fortfarande ingen nyckel!

• stjärngudinnan

Norrsken: Vi hade en helt underbar semester men alldeles för kort som alltid Vad är dte som hänt med din nyckel? Jag har bara skummat igenom det jag har missat dena veckan.

Vårbrud: Vad ska ni ha för ingångsmarsch? Du har säkert nämnt det tidigare men jag har inte uppfattat det.

Lucy: Vad kul att träffa prästen!

MrsNyberg: Är dte sommarfesten som närmar sig?

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag upptäckte i tisdags att bilnyckeln var borta, misstänkte först att den låg nånstans i röran här hemma. Satte upp en lapp i entrén igår för säkerhetsskull, utifall jag glömt den ovanpå postfacken, och mycket riktigt - idag har två grannar sagt att de sett nyckeln ovanpå postfacken, men låtit den ligga kvar där eftersom de trodde att ägaren skulle hämta den. Men nu ligger den ju inte där och jag har fortfarande inte fått tillbaka nyckeln

• madlin

vårbrud2008: kan ni inte bestämma in o utgångslåtar/marscher utan prällen då?

~Norrsken~: men usch va tradigt, hoppas nycklarna kommer till rätta iallafall!!

• Brud 2008

Norrsken: Gud vad dålig stil att sno nycklarna! Hoppas att de kommer till rätta!

Stjärngudinnan: Det verkar stå väldigt stilla i tråden tyvärr, vi får puffa lite för den

Idag har jag haft en riktigt superskön dag! Först satt jag ute en stund bakom huset, men det var för varmt och jag ville bada. Jag kom på att mitt gym har en utomhusbassäng, så jag åkte dit och simmade och solade lite, jättemysigt... Och solbränd blev jag också på bara typ en timme, fast inte så farligt

• Pumpkin

madlin: Något!

Brud 2008: Jag tror inte att någon snott nycklarna, det är nog snarare så att någon tagit in dem för att de inte skulle bli stulna. Men nu har ju lappen suttit uppe i ett dygn, så jag tycker alla grannar borde ha sett den.

Eller så har personen gjort som det står på stöldbrickan, dvs stoppat nyckeln i brevlådan så att den skickas till polisen/SSF.

• Brud 2008

Norrsken: hoppas att det är så...

• Pumpkin

Fast jag hoppas mest på att nån har den i lägenheten, så jag slipper kontakta polisen för att få tillbaka nyckeln.

• blivandefruandersson0?

stjärngudinnan jo nu börjar det kännas mera verkligt

• blivandefruandersson0?

Norrsken~ hoppas du får tillbax nyckeln snart då om den ligger hos någon

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6