• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • stjärngudinnan

*puh* Flytt i högsommarvärme är inget roligt!! men vad ska man göra, bara att bita i dte sura äpplet

Madlin: Ja, det känns jättekul att alla stöttar oss och tycker att det ska bli roligt! Igår pratade jag med den ena av de två personer som vi hade tänkt ha som toastmadamer och hon ställde gärna upp.

luckymon: Välkommen!

Ina: Oj. Jag kan också tycka att det kan vara jobbigt att vara från varandra men ibland kan det vara bra att få sakna varandra!

Brud 2008: Åh, blir så avis på din helg. Jag vill också bada...

• Pumpkin

Godkväll tjejer! Har ni haft en härlig helg i värmen? Här har det fixats med borrning av bokhyllor, tavlor, speglar osv osv, så nu börjar det bli riktigt hemtrevligt här, tack vare mamma och hennes sambo Och så har jag äntligen fått hem sambon igen, efter att han jobbat sin sista vecka på jobbet i Skellefteå, det känns himla skönt!

Imorgon börjar vi båda två på våra nya jobb, så spänningen är på topp här hemma! Jag måste vänja mig vid att kliva upp mellan 5.30 och 6.00 varje morgon eftersom pendeln går kl. 06.48, men imorgon får jag faktiskt lite sovmorgon eftersom jag inte behövde vara där förrän senast 9.00. Tänker dock satsa på 8.15 Så nu ska vi göra oss i ordning för sängen här, men håll tummarna för mig (oss) imorgon!

Natti natti!
    Kram

• Maggies

~Norrsken~: *håller tummarna*

Två månader kvar idag!

• InaHjärtarAdam

lucy:
    åååh va spännande!! :)

äntligen har jag kommit hem från jobbet efter 22 timmar. ska tillbaka igen klockan fyra och jobba till nio, hehe.. försöker jobba så mycket det vara går, särskilt eftersom adam ändå inte är hemma. då kan jag lika gärna vara på jobbet så slipper jag laga middag:D

pratade med mamma igår angående bröllopsresan. vi ska ju ha med våra mammor har vi tänkt;) blir bra med barnvakt och mammorna får också komma ut lite på långresa. men vi tänkte att thailand mitt i sommarn kanske inte är det mest ultimata så vi började drömma oss bort och tänkte på andra ställen.
    vad tror ni kan vara bra resemål i juli, som inte ligger i europa? vi tänkte lite på usa, västindien och typ såna ställen. men mer specifikt?

• madlin

stjärngudinnan: men så skönt! Vi hade inte lika tur med våra tilltänkta "toastrar" - dom tyckte de skulle vara så besvärligt o jobbigt. Men har ett annat par i tanken nu istället, har bara inte vågat frågat ännu - trots de är dags för det.

~Norrsken~: hoppas de gått bra på jobbet!

Lucy_: iih va de tickar ner! Då har jag 2 månader och 2 veckor kvar då. Pirrar det i magen för dig?

• InaHjärtarAdam

här va´re dött idag!

• Brud 2008

Det är alldeles för varmt för att sitta vid datorn
    Själv håller jag på att städa, här ser ut som jag vet inte vad hemma...

• InaHjärtarAdam

brud 2008:
    samma här... men jag sitter hellre framför datorn än städar;) ser alltid ut som ett bombnedslag här hemma när jag har jobbat ett längre arbetspass. fattar inte hur dom gör?! (alltså adam och våra vänner)
    det blir ju aldrig så stökigt om jag också är med...

• madlin

och jag sitter på balkongen o lapar sol, filurar vad man ska laga för mat och tittar på de framkallade secretbox bilderna. Är nog nöjd, tror jag. Ska jaga ett fint album i veckan så man kan få det klart.

• Pumpkin

Sååå, då var man hemkommen efter en lång, men väldigt rolig, dag på jobbet! Måste säga att jag trivs som fisken i vattnet faktiskt, alla är jättetrevliga och jag får lära mig nya saker, vilket ju verkligen käknns behövligt efter tiden på mitt gamla jobb!

Lucy_: Så spännande att det bara är 2 månader kvar! Vi räknar med en lååång rapport om 2 månader och 1 dygn då

Ina: Haha, åker ni till USA så kanske vi träffas där Annars är ju ABC-öarna bra hela året vad jag vet, och Mexico är bra på sommaren tror jag? Marocko kanske?

madlin: Så bra att du är nöjd med bilderna då Och man är ju oftast mest kritisk själv, så då är de säkert superbra!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6