• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Madeleene

Hallu! Hur mår alla? Hur går planeringen? Oj vad ni skriver. Åh idag gick vi ut i bloggen om att vi skall gifta oss nästa sommar. Det känns så spännande, men ändå så otroligt nervöst.

Nu ska jag sova. God natt på er alla.

• MrsNyberg2B

madlin - Nej, det är ju självklart! Vi har ringt, och de sa att de låg lite efter och att vi kunde ta det lugnt. Ja, för det är ju lätt - speciellt om man verkligen behöver en lgh. Iaf, idag fyller min sambo år, så jag hoppas de uppmärksammar det och skickar kontraktet!!!!

Sam&Bojan - Jorå, det lunkar på. Nu har jag hittat en klänning, så jag behöver inte stressa med det resten av sommaren, det är ju väldigt bra! Så har jag bestämt inbjudningar och så, så det blir det väl under sommaren, när jag bara köpt till mig lite papper och grejer. Ska bli roligt, nu känns det ju som om man snart kan börja sätta igång på allvar, det är ju snart bara ett halvår kvar!

Madeleene - Spännande! Säkert blir alla glada! Det tror jag iaf!

Fick svar på mitt cellprovsgrejs ÄNTELIGEN, igår. Cellförändringarna var "radikalt borttagna" . Det låter bra tycker jag, radikalt verkar bra - men jag är dålig på läkarspråk, så vet någon så är det ju bara trevligt!

• madlin

Sam&Bojan: ja du är ju ändå på ett forum där folk kan anmäla dig om du inte följer regler, skulle ju vara lite trist om du blev ip-bannad härifrån bara för den sakens skull. No offence, jag har inte anmält men de finns folk som verkligen är duktiga på banningsknappen ;)

Madeleene: roligt! Är det en kommande bröllopsblogg? Isåfall vill jag gärna följa om jag får ;)

MrsNyberg2B: bäst för dom det!
    Så himlans tråkigt att vänta på sånt där, speciellt när man verkligen VILL ha det gjort, helst på momangen!

• MrsNyberg2B

madlin - Precis. Det borde ligga i deras intresse också, tycker man. De får ju hyra ut liksom. Var glada och tacksamma!

Sitter och funderar på om jag ska ta och våga mig ut en vända och leta rätt på någon blomma eller så, till födelsedagsbarnet. Kanske någon liten tårta också? Eller en liten bakelse. Någonting. Festligt. Eftersom jag är så ofestlig nuförtiden, tänker jag att han borde få någonting som är lite uppmuntrande annat än en sambo som bara är deppig dygnet runt. Det är han värd, eftersom han står ut..

• Madeleene

MrsNyberg2b: Åh tack för de uppmuntrande orden. Det värmer. Ännu ingen reaktion.

madlin: Inte bröllopsbloggen, men vi har sån här weddingannouncer.com men skall inte ännu gå ut med den för vi ska få lite mer koll på den och göra om den. Självklart kan du få den när den kommer ut.

• madlin

MrsNyberg2B: ja man tycker ju det, hoppas du vågade dig iväg o firade din m2b iallafall på sin födelsedag!

Madeleene: ahaa, ja då får du hojta till sen då :)

• vårbrud2008

Godmorgon alla!!!

Sitter just nu och fyller i Hindersprövning och namnbyte. Nu är det dags!!!!!

Idag har vi tre månader kvar och anmälningar till vår stora dag kommer in hela tiden. Kul!

• madlin

vårbrud2008: spännande! Det kändes så svart på vitt när man fick hem hindersprövningen igen *ler*

• vårbrud2008

Ja, det ska verkligen bli kul. Sambon ska skriva på papperna idag och sen skickar vi iväg dem i helgen. :)

• MrsNyberg2B

vårbrud - ÅHhhhh - vad spännande!! Längtar tills det blir dags!! *pirrpirrpirr*

madlin - Jorå, det gick ju fint - kontraktet seglade in i lådan precis lagom! Jag slog in det i en present.. Vi ska bo på en gata som inte finns! Huset är från 1875 eller nåt, men adressen finns inte när man söker på det... Intressant! Vi ska nog förövrigt fira i helgen, då svärisarna kommer - jag fyller år nästa vecka nämligen, så det blir väl som ett gemensamt kalas då.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6