• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • MrsNyberg2B

madlin - Jag tycker att man kan ha det, fast inte med vit slips. Jag tänker bara begravning då, även om man har svart skjorta. Om den är svagt randad kan man kanske tänka sig en slips i randfärgen?

Hoppas också att det löser sig.. MAn får vara öppen för förslag!

• madlin

MrsNyberg2B: randfärgen är ju nämligen vit ;) Äsch, varken jag eller sambon bryr oss speciellt mycket om vad man ska o inte ska ha på sig för färger. Har bara lite svårt o föreställa mig, lite svårt när kostymen skulle ha kommit idag - men är lite försenad så den kommer förmodligen imorgon istället. Så har inte å mycket att gå på.

Ja, är man öppen för de mesta brukar det ordna sig på något vis!

• MrsNyberg2B

madlin - Ahaaaaa.. Jag förstår.. Hmmmm. Men ni kan ju köpa en ny skjorta annars

Självklart gör ni som ni tycker är bäst!

• blivandefruandersson0?

inbjudningskorten lades idag på lådan , tyvär kort osa men tog sådan lång tid att få dem klara ju . inget vanligt inbjudningskort har vi utan en bild på våra ringar med svart ram och text på kortet. kan visa bild ikväll på kortet men utan texten kan även visa ett kuver som vart färdig
    är bra nervös nu .
    så idag fick jag även ett kort ang kyrkan som skrämde mig först de ska göra fasad renovering på kyrkan under den tiden vi ska gifta oss .
    vaktmästaren lovade om vi har speciella önske mål kan de piffa upp ingången åt oss iallafall

• madlin

MrsNyberg2B: hahaha jaa... de är ju dumt o gå efter bara skjortan med. Men sambon vill så gärna ha den så vill inte bara komma o bestämma över honom i allt för "det kanske inte passar i andras ögon".

Får väl se vad som finns och vad butiksnissarna säger också *skratt* De kanske får han på bättre tankar ;) Skulle vara snygt med grå skjorta och svart slips, eller vit skjorta (gärna svagt mönstrad) med grå slips.

• madlin

blivandefruandersson0?: spännande! Var inte såååå länge sen vi skickade ut våra ( 17 maj ), idag drygt en månad sedan så är det 7 stycken kvar som inte osa't. ( 3 veckor kvar till osa går ut )

Hoppas de blir många som tackar ja till er :)

• blivandefruandersson0?

madlin ja hoppas då också det pga sammalagt med oss om alla kommer blir det 25 vuxna och resten barn blir alla vuxna med barn 45 pers

• drömbrud

Jag gifter mig om 3½ månad! AAAAH!!

Hihi. Sorry att jag inte tittar in oftare.. Jag jobbar STENHÅRT! 220h/månaden! Mer än heltid.. Hinner knappt tvätta eller diska längre

Men jag måste.. Ni fattar!

Ta hand om er!
    Kramar!

• Pumpkin

sajber.pillan: Ja, eftersom inte all grönska har "kommit igång" på bilderna så ser det ännu bättre ut nu, när det är hur grönt och lummigt som helst!

MrsNyberg: Ja, visst är den fiiin!?

madlin: Ja, vi har inte varit inne i den än, men som du säger - på bilden ser den jättemysig ut Går bara in drygt 80 personer också, ett bra sätt att hålla nere antalet personer på gästlistan

Vad gäller slips/skjorta så tycker jag att svart skjorta med silverfärgad slips skulle vara läckert!

blivandefruandersson: Spännande!

drömbrud: Då förstår jag om du har mkt att göra

• Madeleene

Hallojsan! Hur är det med er? Jag läser och så tänker jag skriver sedan. Men då har ni hunnit några sidor till. Idag hittade jag min klänning, den jag VERKLIGEN skall ha. Jag har nr och allt så i december så skall jag beställa den och det kommer ta ca 4 månader sedan har jag den. Åh vad glad jag är... tihi.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6