• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Lucy_: Kul att du gillade den! Den ligger på en kulle ovanför sjön Måsnaren, inbäddad i träd och buskar Ingen av bilderna gör den rättvisa egentligen, nu när allt grönt är fullt utslaget är det ju bara helt underbart!

• Pumpkin

Bed of Roses: Var i Sverige ska ni gifta er?

• Bed of roses

Norrsken:
    Om det blir som vi tänkt oss blir det i Norrbotten, Storforsen (Älvsbyn)

• Pumpkin

Åh, där är så vackert!

• InaHjärtarAdam

Bed of roses:
    ååh vad avis jag blir! storforsen är en av de vackraste platserna jag någonsin varit på! :)
    särskilt på andra sidan forsen, där inga turister är..

• Brud 2008

Hej tjejer!
    Jag har inte tittat in här på några dagar, det känns lite deprimerande just nu eftersom vi kanske ska skjuta på bröllopet. Att jag har varit deprimerad har inte varit bra för vårt förhållande
    Jag vill fortfarande nästa år, men det gäller att övertyga henrik om det också, han är så osäker för minsta lilla

• Waersta

Norrsken, var hittar jag dina bilder? Nu kom jag på med att jag hela tiden läst Norsken. Lite skillnad kanske.

• Pumpkin

Waersta: Här borde du kunna se bilderna www.gamman.se/UserGalleri.asp

Och ja, det är faktiskt lite skillnad på NorRsken och Norsken

Brud2008: Depression är inte bra för något förhållande, men oftast kan det ju inte hjälpas

• Pumpkin

Nehe, länken funkar inte... Hmm... Ja men det fixar jag på en gång, återkommer med annan länk!

• MrsNyberg2B

Brud 2008 - Vad tråkigt! Verkligen.. Eftersom jag själv är inne i en depression nu så vet jag hur det känns. Som tur är så har det inte gått ut över relationen på ett vis som gör att vi vill skjuta på bröllopet - snarare har vi stärkts tillsammans. Men, det är ju inte konstigt att det kan bli osäkert och skakigt... Om du vill får du gärna lägga till mig på msn, så kan vi prata där (om du nu vill och ens har msn): philopoetica@hotmail.com

Annars - Han som äger stället ska sluta. På torsdag. Thanks for telling. (Jag mailade ju honom). Det ska inte behöva innebära någonting för oss, det kommer en ny ägare i augusti. (AUGUSTI!!!) Frågan är ju hur det kommer påverka priset?!?!? Tänk om det blir alldeles för dyrt? Vad gör vi då? Kanske det är bäst att börja titta runt på billigare lokaler? Alltså, som backup - man vet ju inte. Såklart får vi ringa honom och höra, men ändå.. Fast självklart, det ska väl bli problem, bara att vänja sig. Jag har iaf en klänning!!! (Och jag vet, jag kanske överdramatiserar och allting, lite extra hysterisk, men vad fn!!) Vi får iaf gifta oss på stället. Bra det. Om det nu inte kommer kosta för mkt.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6