• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Maggies

~Norrsken~: Tack.

Jag får inte heller ha slöja för min m2b, men jag hade iofs redan uteslutit det. Fast det hade ju varit snyggt...

• Sam&Bojan

Hejhej det var S & B här elller var det B & S ja hette? jaja förr var de ju June20 också haha...

Nu har vi våran hemsida uppe ialf ÄNTLIGEN!
    Vi hoppas på att ta in mera nyanser och lite mera coola saker samt få upp webshoppen tom senast Juli/Aug beror på när sambon lyckas hitta en färdiggjord mall som han bara programerar om så som vi ska ha den. Han sa det skulle ta hundra år o bygga en från scratch som han ville från början.
    Vi finns nu även i BTs branschregister under festtillbehör(första företaget). Det är väl inte för mycket reklam eller? ingen behöver ju gå dit o titta om dem inte vill menar jag ju :)

• Sam&Bojan

ja så just nu finns vi bara i GBG då....sen Sverige.....o sen världen! eller nej inte så längt men ev hela norden kanske. Men def i hela Sverige ;)

• Maggies

Sam&Bojan: Storslagna planer med hela världen. Kul för er!

• madlin

*gäsp gäsp gäääääääsp* Nästan liiite smygreklam detta ;)

Åh herrejisses, idag kom alkoholen - och det var inte nådigt med plattor och vinlådor! Trodde ryggen skulle gå av när vi skulle lasta in allt. Skönt o ha det hemma, dock hade några flaskor gått sönder i transporten så det kommer på efterkälken. Men än har vi ingen brådska med det.

I helgen ska vi provdricka allt vi ska bjussa på, hå hå ja ja! :D

• MrsNyberg2B

madlin - trivsamt med provdrickning!

Väntar fortfarande på det där kontraktet, fy attan, hur långsamma kan de vara? Jag menar, det var ju fredag i typ - fredags - och nu är det onsdag. I måndags sa de att de var lite sena, så man får hoppas att de iaf lägger på en liten rem..

Sam&Bojan - Roligt! Hoppas att ni kommer igång ordentligt snart då... Hur går det med själva bröllopet?

• Maggies

madlin: Har du fått din klänning? Det har jag totalmissat! Har du provat den? Var den bra? Har du nån bild?

• madlin

MrsNyberg2B: ja man tackar ju inte nej iaf ;)

Men va lång väntan de är för er o få det där klappat o klart då :( Ni får piska på dom!

Lucy_: jupp, var nog en vecka sen precis idag som jag fick hem den! Den satt helt okey, men ska sy in den lite där bak vid höften för den var lite stor där. Så fint sydd!

Jo, jag har en lite dålig bild men bättre än ingen. Sen redigerade jag bort mitt ansikte för jag hade feber när jag provade klänningen - såg inte alltför rolig ut. Sådär lagomt trist o tråkig. Och hallen håller på att renoveras, så därav inga trösklar bl.a. ;)

www.onlinecenter.nu/

• Sam&Bojan

madlin
    man tar vad man haver ibland o tyvärr nu i början lite desperat att sätta igång allt för det går lite segt nu i början pga att morsan som e med kompanjon satt käppar i hjulet och fattar inte alltid poängen med massreklam(laglig sådan) utan lägger ut typ EN reklam :/. Jaja jag ska inte skriva här mera än kanske när vi fått upp webshopen då men nämner inget namn. Om nån sen senare vill veta mera så kan dem be om en email men jag ska försöka hålla mig till reglerna så mycket som möjligt :)

MrsNyberg2B:
    Ja du det går segt fram som bara den! Eller ja jo jag kan ju anvd saker från våran butik o sånt. Får ju saker billigare eftersom man typ har lite personal rabatt men inte gratis för då ruinerar man ju butiken! hehehe inte så smart.
    Har plockat ut nån enstaka dekoration bara än så länge och planerat vad jag ev ska hyra av oss själva. Samt hur vi sköter buissness just under bröllops veckan: Jag tänker INTE jobba dem sista dagarna innan bröllopet eftersom då har ja annat för mig så får ta ledigt då samt efter för då ska vi ju till Sorrentoooooooooooooooo!!! :D WHooooooooooooooooooooooo..........
    *Hittat en tapet ja ska ha till inbjudningarna i stilen : toile...om nån vet va de e?

*Ska leta upp "flor" att ha som slöja över ansiktet och håret som en sorts "bobb" om det blir snyggt :D Lite annorlunda/gammalt. Måste bara hitta creme/vit flor först om nån ensn har i stan! Panduro hade bara guld/silver.

Annars e de bara o vänta till hösten för bokning av lokalerna....de vill inte ta emot bokning först då.

• Sam&Bojan

MrsNyberg2B:

Verkar rulla på en hel del för alla andra o massor nya här ju! Har inte hunnit läsa ett enda dugg här för ja vart så himmla upptagen med butiken o inköpen.

Men det verkar vara folk som pratar barn här också. Vi har själva kommit fram till att det blir inga kids förns efter bröllop, köp av litet hus/stor lägenhet typ 3-5rum...vill ha kontor o sånt också. Sen tror ja det inte skulle bli mera än 1-2max om jag ens kan ha några vi har ju aldrig testat. Han testade visa små droger när han va yngre bara flamsa omkring, skolka o sånt men tror inte han tagit skada för han e ju smart som bara den(förutom vanliga dumma karl grejer/glämska :P). Men jag har själv åkt på flera infektioner längre ner så kanske e dålig/steril, har aldrig testat mig för annat än om jag råkat bli gravid.
    Annars får vi ha 1 katt, 1 hund, ett akvarium etcetc ;) ;)

Hur går det för just dig då? massor på G?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6