• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • MrsNyberg2B

Lucy - Ja, men det är ju som sagt snörning annars, så det bör ju ordna sig! Ska du ha slöja? Jag börjar nämligen fundera på om jag ska eller inte. När jag provade hade jag och det är ju väldigt, väldigt snyggt..

Hur tänker ni andra?? Jag var ju övertygad innan om att jag inte skulle ha det, men nu är jag inte alls säker... Dessa beslut.. Vart kan man hitta billiga någonstans - den jag provade på klänningsaffären kostade ju typ 595:- Inte jättebilligt, tycker jag.

• InaHjärtarAdam

hah, jag skrev nyss ett inlägg i en diskussion om hurvida det är inne att gifta sej ung, och inlägget fastnade i filtret!!
    hahaha!!

jag skrev typ att jag tyckte det var bra att bt fanns eftersom jag inte har några vänner som är i samma stund i livet som jag själv.
    jag kanske gjorde reklam för BT och det är ju förbjudet med reklam va? :D

• InaHjärtarAdam

MrsNyberg2B:
    ebay!!

min slöja kostade 40 kr! då har du ju ändå råd att köpa typ tre, fyra stycken och välja en av dom och sen sälja vidare dom andra:)

• MrsNyberg2B

Ina - Aja dig! Inte göra reklam!!!!!!
    Tack för tipset - det är för självklart för att jag ska kunna tänka ut det..

• madlin

Angående slöja så blir det ingen sån här, det är INTE jag och kommer aldrig sätta på mig en... om de inte nu blir en sån på möhippan då :P Jag ska jaga löshår istället så man får ordentligt med hårsvall och fixa upp - ja inte jag då, men frisören får väl äran.

• Brud 2008

Jag var också helt säker på att jag inte skulle ha slöja, men nu har jag börjat vela om det också... Jag funderar på att ha en låg slöja, i nacken alltså, som tas av framåt kvällen. Synd att inte visa upp mitt fina hår alls, men det är väldigt fint med slöja

• MrsNyberg2B

Madlin och Brud 2008 - Jag var också HELT säker på att inte ha slöja, men, ja.. Sen provade jag och det är ju jädra snyggt i hop med klänningen. Samtidigt är det ju roligt att få en härlig frisyr och kunna visa upp den.. Kanske dags för en plus- och minuslista igen?

• madlin

MrsNyberg2B: ja alla är vi olika, men jag känner mig obekväm nog i tung brudklänning och skor - men har sagt till mig själv att EN dag måste jag ändå krydda på det, och det är på min bröllopsdag.

Det är faktiskt första gången jag bär klänning.. i hela mitt liv!

• MrsNyberg2B

madlin - okej, då kan jag förstå om det känns extra med slöjan! Själv har jag ju gått från att inte vilja ha vit klänning till att välja en vit och fundera över slöja, så ingenting är ju omöjligt

• Brud 2008

madlin: då förstår jag att det känns lite mycket! Själv älskar jag klänningar, och brudklänningen ska vara så maffig som möjligt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6