• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Yey, jag tror vi har bestämt oss för en kyrka!

• Waersta

Tror vi bestämt datum för nästa sommar. Är jag knasig om jag nu sätter mig och räknar så jag inte har mens då?

Hej förästen, är sproilans ny i denna tråd.

• sajberpillan

hej
    Norrsken: var?
    Vi hade tänkt åka runt och kolla in lite olika platser i närheten där man kan tänkas ha en vigsel utomhus...självklart ÖSregnar det! Jaja...får väl bli nån annan gång. Så typiskt.

• Pumpkin

Waersta: Välkommen! Och ja, lite tokig är du nog, men det är vi allihop
    Vilka är ni då? Var i Sverige finns ni osv?

sajber.pillan: Tveta kyrka precis utanför stan, bilder finns i mitt galleri på Gamman

• Waersta

Bor i Östansjö. Tre mil från Örebro. Jag fyller 25 i höst och gubben har precis fyllt 28. Vi har två knoddar. Oliver fyllde 2år i tisdags och Alvin blir 4år i slutet på juni.

• Pumpkin

Waersta: Bra att du specificerade där, Östansjö finns på ett antal platser i landet
    Själv är jag nyinflyttad i Södertälje, är snart 23 år och blivande maken fyller 28 på midsommarafton

Ska ni ha ett kyrkligt eller borgerligt bröllop? Stort/litet?

• June2008

Waersta

Ja vissa har turen att ha en sådana regelbundna "besök". Här byter det efter säsong nästan....ibalnd 3e ibland 23e! Ja lär inte vet hur det ser ut förns max 4mån innan Augusti :( men andra sidan så tänker ja inte låta mig bekymra mig över detta för jag VET att i mitt liv så händer alla olyckor samtidigt eller andra saker samtidigt så man blir super stressad så jag försöker tänka: jaha vad kan jag göra? det är bara att go whit the flow liksom...

Lite deppigt där :(sorry men jaja bättre o tänka lugnt ialf än bry sig o stressa upp sig så man får hjärtat i halsgropen!
    Hjälper inte min magesäck eller astma så ja kan lika bra ta en tupplur o ta nya tag efteråt. :D

Äsh nu flummar ja bara dags o va tyst...annars kan ja skriva hundra sidor!

Dags o städa ialf för m2bś bror komemr hit o sover över en natt för han ska matcha in flyget hem till Finland. Lite pinsamt då ja bara träffat han 2ggr face2face innan och m2b är nere i Halmstad nu. Vad ska man underhålla honom med?

• InaHjärtarAdam

Waersta:
    välkommen!!
    och neeejdå du är inte tokig!! (eller så är jag isåfall också det...)jag satt för några månader sen och räknade ut att jag skulle ha ägglossning på bröllopsnatten om allt flöt på som vanligt;) nu råkade det visst flyta på lite för bra så jag är redan nu på tjocken i vecka 16!! och bröllopet är uppskjutet till midsommarafton nästa år.

• Rheannon

Hej på er..
    Var ett par dagar sen jag var här inne.
    Det har varit fullt upp så jag har inte haft tid.
    Vi har iaf ännu inte bestämt oss om hur vi ska göra angående bröllopet. Men vi får väl ta och sätta och ner och diskutera igenom det någon dag.

Hur går det för er i planeringen?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6