• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • stjärngudinnan

Norrsken: Nä, men vad jobbigt. Synd att de inte tog hand om nyckeln direkt! Hoppas dte löser sig! Har ni någon extranyckel, så att ni kan använda bilen?

Brud 2008: Har precis puffat lite Låter som en jättehärlig dag! Vart var du och badade? Själva har vi ägnat dagen åt matinköp, uppackning av resväckor och tvätt

• Pumpkin

blivandefruandersson: Hoppas jag också...

stjärngudinnan: Jodå, jag har extranyckeln, men det är grymt påfrestande för psyket att veta att nån annan har en nyckel till MIN bil

Men jag fattar inte, om man hittat en nyckel och tagit in den till sig, då sätter man väl upp en lapp om det??

• Madeleene

Hej! Hur är det med er?

Jag har en fråga, är det någon av er som funderar på att beställa från 1koo? Eller redan har beställt? Vad fick ni betala i frakt, var det svårt, var klänningen som ni hade tänkt er?

• Pumpkin

Mooorning girls! Nu ska jag bege mig ut på balkongen och äta frukost

• InaHjärtarAdam

Tack alla som grattade mej till examen:)
    hade en helt underbar examensdag. vi tänkte först äta middag hemma men ångrade oss sen för det är så jobbigt att diska;) så vi gick ut och åt. vi båda tog tortilla fajitas med massa goda tillbehör till. efter middagen gick vi och satte oss vid vattnet och åt mjukglass.. efter det gick vi hem och började kolla på tredje säsongen av 24:) himla mysig dag!!

MrsNyberg2B: grattis till lägenheten!!

Lucy_: oooh va spännande!! du får berätta sen vad det är dom frågar och sånt;) så man själv kan förbereda sej, hehe...

Madeleene: har för mej att madlin här i tråden har köpt sin klänning från 1koo, prata med henne! går du några sidor tillbaka så har hon länkat bilder till klänningen.

norrsken: mysigt me frukost på balkongen!! själv har jag tryckt i mej en liter jordgubbar till frukost!

• Pumpkin

Ina: Inte helt fel med jordgubbar till frukost! Själv åt jag upp de som inte var förstörda igårkväll, fick mig några stycken i alla fall

Så lata ni är Men det lät som en mysig kväll, vart var ni och åt?

• Brud 2008

Stjärngudinnan: Bra att du puffar, det skulle vara så kul att bli ett gäng som kan planera tillsammans!
    Jag var på lundbybadet, jag tränar där också så jag har gratis inträde, perfekt
    Jag känner inte till så många badställen, jag badade i surtesjön förra året för då bodde jag typ 5 min därifrån, men nu är det för långt för att jag ska orka släpa mig dit

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    vi var på texas longhorn och åt. mumsig restaurang med jättetrevlig personal!! lite dyrt dock, men jag fick ju en peng av mamma.. heh..

• madlin

uj uj uj.. nu har det tagits secretbox-bilder. Vissa blev riktigt fina, tänkte att när jag är lite fotobiten själv så kunde man ju testa o köra med fjärrutlösaren - funkade finfint!

Har iallafall skickat in för framkallning ( att jag vågar! ha ha! jag bjuder på de! ) så får man väl se sen om de blir bra när de dimper ner i brevlådan. Annars får jag nog köpa mig tjänsten från någon fotograf *s*

• Madeleene

madlin: Har du msn/mail för jag tänkte fråga dig lite om hur det gick för dig att beställa på 1koo. Hur dem var och lite sånt. Annars kan jag fråga här också.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6