älskarinna - ok att avslöja?
lite trist att skriva om ett sådant här ämne där de flesta räknar dagarna inför kanske sin största dag i livet..men det finns så många vettiga människor här som jag skulle vilja rådfråga..
Jag har under fyra månaders tid varit "älskarinna" åt en kille som har ett långvarit förhållande och dessutom barn. Jag är ångtifrån den enda, han har själv hävdat att det ligger runt tiotalet (och då kan man säkert dubbla, desvärre). Av någon märklig anledning har jag iallafall valt att gå in i detta, trots att jag kanske inte är så vansinnigt förälskad i honom. Det har mer varit ett behov av bekräftelse, och känslan av att jag (om än för ett par timmar) varit "utvald". Kan ju låta märkligt, men så är det. Han är inte särskilt schysst, ALLT är på hans villkor (vilket kanske ingår i hela älskerinne-konceptet i o f). Han påpekade sist att han "utnytttjar mig" vilket vi sedan skrattade bort. Men det är ju ack så sant, och jag låter ig utnyttjas. Tackar jag för en kväll vi haft ihop (på sms) svarar han inte vilket jag såklart blir ledsen över. Är vi ute tillsammans kan han utan problem flörta hejvilt med andra tjejer brevid. Men som sagt, det här är självvalt från min sida-jag skulle ju bara kunna skippa det hela. Men trots allt har detta påverkat mig nått oerhört. Jag blir sårad när han inte svarar på mina mail, sms och när han påpekar vad jävla lite jag betyder osv. Så till saken. jag har god jäkla lust att berätta för hans tjej (vilken jag vet precis vem det är) exakt vad han gjort. Att hon blivit bedragen under 13 år (så länge har de varit ihop) och att hon borde veta det - för hon har defenitivt ingen susning om det hela. Nu låter det som jag försöker göra en "god gärning" och rädda henne från att leva ytterligare en dag med den här skitstöveln. Och det stämmer ju på ett vis. Men såklart så har det med mig egen stolthet att göra. Jag vill på något sätt att han ska känna att han kan bannemej inte vara hur respektös som helst. Vad tycker ni? Kan jag "ta mig" den rätten att kontakta tjejen? jag vet ju att jag inte vinner något på det, det enda jag kan vara säker påär att vårt lilla sidan-av förhållande kommer ta slut - vilket jag skiter i, det tär mer än det ger ändå. Snälla gulliga ni, skriv gärna vad ni tycker om det här! Kram