Misha** - Ja det är min erfarenhet i alla fall. Och flera jag känner kan intyga detsamma. Jag är väldigt känslig allergisk och fått väldiga problem av tejpningen genom åren, då jag har genomgått 10st (tror jag) operationer.. Inte bara kosmetiska. Men sedan jag fick lära mig att byta tejpen så sällan som möjligt och inte rengöra (eller pilla) alls så har det gått alldeles utmärkt..och det trots att jag är allergisk mot plåster/kirurgtejp.
Gällande storlek förstår jag dig mer än väl... Jag hade 75C (eller egentligen 70D) när jag op mig.. Jag ville egentligen inte ha större, jag hade lika gärna kunnat ta mindre eftersom kläderna aldrig passade..men jag var ganska ung (dum) och lite trångsynt så jag trodde att min enda väg till "rundare" bröst var implantat.. Så blev det. 3år senare tog jag ut dom och idag skulle jag sååå gärna vilja ha mindre bröst. Vad underbart det skulle vara, för ryggen, rörelsemässigt och klädmässigt... Men nu har jag i alla fall lärt mig att vara nöjd med mina bröst som dom är rent utseendemässigt. Dom var jätte fina även innan, jag var bara ung och hade obefogade komplex. Så kan det gå, men man lär sig av sina misstag..förhoppningsvis.. ;):D