Hej nu är jag hemma igen (eller har varit det i några timmar)
Var på pkc i malmö kl 07:30 i morse, mannen verkade mer nervös än vad jag var. Men fick lite lätt handsvett när jag väl fick komma in och byta om. Allt gick så snabbt. fick byta om, in i rummet och fick några piller, sen var det en kanyl som skulle sättas i armen. läkaren kom o pratde lite och ritade och sen 20 minuter senare sa de att jag skulle gå in till op salen. fattde inget. redan? föreställde mig att jag skulle få vänta en massa, men gick jätte snabbt. narkossköterskan pratade lite väder, vind och vilka förväntningar jag hade och pang så höll jag på att vakna upp. Helt ofattbart att allt redan var färdigt. Men det tog nog en timme att försöka bli hyfsat vaken.
Sen skulle jag gå på toaletten, gick fint, till jag skulle tillbaka till sängen, jag trodde jag skulle dö av illamående, är inte speciellt kännslig men det var något av det värsta jag varit med om, blev helt likblek och helt kallsvettig. fick lite grejer för det och sen var jag fit for fight igen. fick vänta en liten stund till fick sen lite fika. macka, lite frukt,jos och en sevett som var väldigt snyggt vikt :)
Ringde till min man som passade på att åka till danmark med mamma och handla lite öl o vin, men de hann tillbaka lagom för att hämta mig. var från kliniken vid kvart över ett, så knappt sex timmar, trodde jag skulle vara hemma sent ikväll. Fantastisk personal, alla var jätte gulliga o omtänksamma, man kände sig som en princessa. vilken lyx, men det ska det väl vara för 44 000 ;)
har en super snygg tant BH på mig nu och ett band med en löjlig lite blomma på mitt fram, de sa att det skulle vara lite "piffig" om man ska ha linne. men jag tycker inte att den är ett dugg piffig. men men 2 veckor tant BH resten av livet med snygga bröst.
Vi hade pratat om att lägga in 335 cc runda gelehallon på konsultationen, men nu verkade det som han trodde att det blev för stort. så han sa att han skulle prova sig fram. Det blev 295 cc istället,men det verkar blir fint. vill ju vara kvinnligt snygg. På BH:n jag har nu står det 75B men tror att det är något större, men det får vi se, ska på kontroll redan på måndag. Hur som helst är de betydligt större än vad de var när jag åkte dit. :)
Känner mig lite groggy av alla tabletter som jag tar så ni får ursäkta om det verkar lite rörigt, är inte riktigt mig själv just nu, men mår betydligt bättre än vad jag trodde jag skulle göra.
liten sammanfattning av min dag och är det någon som har frågor så fråga på
ha det bra alla
kram kram