Bröstförstoring 9
hej alla
imorgon är det jobb igen så jag ska nog ta denna dagen till att bara slappa. Igår var det ganska mycket att göra ska nämlige få huset värderat idag, så vi fixade i trädgården, städade, etc. kändes verkligen när jag varknade idag. det gjorde inte ont, men kände mig trött i kroppen. ska fixa lite små saker till idag typ damsuga osv, jag har inte gjort det på två veckor, har lämnat det till andra, men det ska nog gå bra. Håll tummarna för mig idag :)
Börjar gilla mina bröst riktigt mycke ;) får snyggare form för varje dag, men blåmärket vill inte ge med sig, men det kommer det väl göra.
Abra- jag gillar också BH:n men som du beskrev så blir det lite märken av den, ialla fall inne vid mitten, det blir ett snett streck på varje bröst. men annars så upplever jag inte att den sitter speciellt hårt. bara ovant att ha BH, har gått untan nästan hela tiden sedan op.
Nä nu ska jag fixa lite till här hemma, jag vet att det är inte städningen eller så som ska värderas, men det känns ju ändå som att alla intryck är viktiga.
Kram kram