Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

jag har hittat lokal (björkhaga resurang),stugor till gästerna,dj(pa kompaniet),irisdahls blomsterhandel,fotograf (bildvision)

Nu undrar jag om det finns andra alternativ? jag hittade allt det här på bröllopsplatsgotland och kan inte hitta nå mer ngnstans
    Måste ju finnas andra alternativ
    letar oxå efter en bröllopsfixare på gotland.

• Serenity

Tack så mkt för tipset

• Serenity

PennyJenny,tack så mycket
    Vet du ngt positivt om J&J (tror jag att det var det dom hette) det är dj,ljud och ljus företag?
    jag har pratat lite med PA-kompaniet med det är väldigt dyrt,5800 för dj,ljud och ljus. Väldigt dyrt tycker jag,eller det är kanske det de kostar iofs

• Serenity

Gutan: tack så mycket! vi ska inte ha vigseln i kyrka ( jo jag vet,konstigt eftersom vi ska gifta oss på gotland )jag vill gifta mig på straaaanden björkhaga har ju en strand har du varit i deras resturang?? är det fint isf??
    Jag tänkte beställa tårtan i klinte,den där hassela bageriet. jag ska ner till ön nu i sommar så då ska jag kolla allt.

tack allihopa för alla svar!

puffar vidare,vill ha meeer info

• Serenity

Viktualia:
    Ja visst ser det fint ut,så myysigt. såg du solnedgången? hur vackert som helst. En väldigt öppen och ljus lokal jag blev helt kär i den när jag såg bilderna,finns stugor vi ska hyra till gäster na oxå. jättefina dom med

• Serenity

Ute på verandan vill jag ha dansgolvet så man kan dansa under stjänorna,fast det kanske inte går,det blåser ju en del eftersom det ligger på stranden. Nån som vet hur vädret är i början av sept?? nån gotlänning. Jag brukar bara vara där om sommaren

• Serenity

Gutan:
    det blir 60 gäster,vi ska ha bröllopet i sept,lågsäsong då och nästan inga gäster alls.
    Det gick att ha festen där på sommaren under högsäsong men det lät lite veligt eftersom dse inte kan abonnera stället.
    Dom har inte kommit med pris än,ska ha möte med dom i sommar. Men vad priset än är så är det sääkert billigare än wisby hotel eller liknande.

• Serenity

gutan: jag var på en kryssning för två år sedan och på båten hade dom ett dansgolv ute på däck. det var det bästa jag varit med om,att dansa med vinden i håret och se alla stjärnor. skit grym känsla,det vill jag känna på mitt bröllop dom får väl dricka och dansa sig varma helt enkelt

• Serenity

Vuktualia:
    Ni kan ju fira eran bröllopsdag där ngn gång,göra en stor fest utav det hela. gifts sig en andra gång som i USA jag har hittat massor med ställen jag kan tänkas gifta mig på här i sthlm så jag kanske ska figta mig varje år i september lite dyrt kanske,hehe

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland