Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

nope..inte under högsäsong,eller det skulle vara komplicerat då. resturangen tillhör campingen tror jag,du kan ju ringa imorrn och höra efter. Tidigt juni kan man ju annars ha festen. du får återkomma med hur det gick om du ringer och pratar med dom

• Serenity

gutan:
    jag har mailat festmakan nu och frågat efter priser och liknande,hoppas på svar snart

• Serenity

Jag pratade med en jättetrevlig dam som jobbar på björkhaga angående priser och så och hon berättade att man inte hyr lokalen utan bara pröjsar maten,där då man får sätta sig ner med dom och välja vad man ska ha. Enligt henne var det normala priser på allt. Sen så har dom en bar där man får köpa sin egen dricka,serveringspersonal och sånt ingår såklart. Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag åker till gotland och få se lokalen live,åååh...hoppas den är lika mysig som på bilderna!

• Serenity

A n n i s e n:
    tackar

gutan:
    Jo,vi gifter oss nästa år i september så vi har antagligen ännu längre kavar än er efersom vi bor is sthlm så måste vi vara ute i god tid. Allt måste vi ju göra per mail eller telefon,därför är det väldigt viktigt att vi besöker alla ställen vi måste nu i juni. Men jag håller dig underrättad angående priser och liknande. Nu vet inte jag var du bor men det finns en mycket fin lokal på ljugarn,nån gammal skola tror jag. Den ligger precis vid vattnet och är 2 våningar hög. Det är vårt andra alternativ,ska kolla på den med

• Serenity

Hittade dj..J-J nånting heter dom. 2000 kr kostar det och då ingår ljud,dj och ljus

Nu vet inte jag om de är duktiga dock,ngn som vet?

dom kan fixa,trubadurer,kareoke och en massa annat. här har ni adressen:

www.j-j-mix.se

• Serenity

PennyJenny:
    Min pappa är uppvuxen i alskog vi åker dit varje år och är hela sommaren där. såå fint och mysigt

ååhh...hur blir ditt bröllop,har du nå tips? Jag behöver all hjälp jag kan få.

Jo jag tycker om att vara ute i god tid,hade det varit i sthlm så hade jag nog börjat planera nått halvår innan

• Serenity

ååhh,det låter ju super
    Björkhaga har ju campingen där det finns stugor så där ska alla bo. Vi betalar boende för alla för annars lär ju ingen komma det blir inte såååå dyrt,ungefär 9000 för alla under en helg. vi blir inte så många heller,ungefär 50 st

Tack så mycket för tipset,jag försöker leta efter allt jag bara kan men det är svårt när man inte är gotlänning själv. Jag känner ju inga där,det var svårt nog att hitta lokalen. Delvis oxå därför jag är så tidigt ute,saker och ting ser ju fina ut på nätet men kanske inte så bra live. Så jag måste vara öppen för fler alternativ och kolla runt. Lyfta varenda liten sten liksom

• Serenity

hmmm..tror lokalen heter sjöviksgården Har bilder på lokalen i mobilen,det är en väldigt mysig lokal,preeecis vid vattnet

• Serenity

Tack gutan jga hoppas jag blir nöjd med björkhaga men blir jag inte det ska jag ge mig in i djungeln

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland